לינקדאין

הא'-ב' של פרופיל לינקדאין מוצלח

שנים שרצית לפתוח פרופיל והנה הגיע הרגע והחלטת לקפוץ למים.
הפוסט הבא יעזור לך לעשות שם סדר ויקצר לך את הדרך בהיכרות עם דברים שפשוט חובה להכיר.

יתרונות שיווק בלינקדאין:

  • מאפשרת לכל אחד ואחת (עם התמדה ועבודה קשה) גישה לבכירים ביותר במשק
  • רשת חזקה ותיקה ואמינה (הידעת שלינקדאין הייתה לרשת החברתית הראשונה שהונפקה בבורסה?)
  • בשונה מיתר הרשתות בלינקדאין יש כמות מעטה יחסית של פרופילים פיקטיביים.

פרופיל איכותי בלינקדאין, כמה עקרונות:

טיפים לתמונה

  • ותרו על תמונות בגד ים, עם עוד א.נשים / משפחה או בתנוחת 'סלפי ברווז'
  • כאן זו רשת מקצועית – העלו תמונה עסקית נטו של פנים על רקע חלק (עדיף לבן).
  • אפשר תמונה שחור לבן או צבועה באופן מיוחד שיבלוט על פני יתר התמונות.
  • התמונה יכולה לשדר אוטוריטה על ידי שילוב או מתן רמז למקצוע / תפקיד (מחשב, מצלמה, מתוך הרצאה על הבמה וכו')

 

תוכן בפרופיל

  • תיאור ראשוני – הכי חשוב בשורה אחת מי אנחנו ומה אנחנו מציגים – זה המקום לסקרן ולמשוך את הקהל שהכי חשוב לך להתחבר אליו.
  • הגדרות פרטיות – וודאו שהפרופיל פומבי – לפי מה שהגדרנו זה יוצג למי שמגיע אלינו (וגם הפרופיל מאוד מקודם בגוגל)
  • קישור לאתר עם מילות מפתח (טוב גם לתדמית וגם לקידום האתר)
  • הקפידו שפרטי ההתקשרות שלכם חשופים ומלאים – מייל, טלפון וכו'.
  • הקדישו כמה שעות חד פעמית להוספת כמה שיותר תכנים ומתן מענה לכל הסעיפים שבלינקדאין.
  • באופן שוטף קבעו דייט ביומן, אפילו אחת לחודש, להיכנס ולשפצר עוד קצת ולעדכן עוד משהו – ככה הפרופיל יישאר חי ורלוונטי.
  • בגלל שלינקדאין היא פלטפורמה בראש ובראשונה לקריירה אז יש אפשרות להצהיר בפרופיל שלכם שאתם מחפשים עבודה או בחיפוש אחר עובדים ועובדות. השתמשו בזה כדי לבלוט ולמצוא את השידוך המיוחל 😉.

המלצות –

  • מאוד חשוב למלא כי זה החלק שתמיד הכי יעניין קהל פוטנציאלי שיגיע אליכם. הרי מה עדיף – מה שאנחנו נספר על עצמנו או מה שיגידו עלינו? התשובה ברורה – המלצות זה MUST.
  • חשבו מה הסוגים של ההמלצות שתרצו ופנו לא.נשים רלוונטיים
  • תדאגו לפנות כל חודש ל1-2 א.נשים רלוונטיים כדי שלא כל ההמלצות יהיו בתאריך מסוים.
  • אפשר להפנות ולבקש המלצה על משהו מסוים כמו פרויקט או עבודה שעשינו עבור אותו אדם / חברה.
  • צרו המלצות מגוונות אבל עקביות לפי התחום שחשוב לכם להפגין בו מומחיות.
  • פנו ללקוחות הווה ועבר, קולגות, הנהלה וכו'.
  • לגמרי לגטימי לבקש מהממליץ או המלצה לשים דגש מסוים.
    הנה טקסט שיעזור לך לפנות לבקשת המלצות:

    היי דודי, הרבה זמן לא דיברנו! מה שלומך?
    אני משפצת עכשיו את הרפורפיל האישי שלי בלינקדאין וחשבתי שיכול להיות נחמד אם תספר שם על העבודה שעשינו ביחד ב_____. זוכר? איזה פרויקט מוצלח זה היה!
    האם זה מתאים לך?
    אפילו משהו קצר שיספר על הפרויקט ולמה לדעתך זה עבד טוב ביחד איתי ועם הצוות שלי 😊

 

הצעות קשרים בלינקדאין:

מה שברשתות אחרות קרוי חברויות או עוקבים, בלינקדאין קרוי קשרים.

  • אפשר לייצר קשרים רק מי שמכירים באמת ולפי הקריטריונים שלינקדאין מאפשר (קולגות, אנשים שעשינו איתם עסקים וכו')
  • אם נוציא בקשות ולא יאשרו לנו נקבל ציון נמוך מלינקדאין ואפילו ייתכן שיפסלו לנו את הפרופיל.
  • בעת הצעת הקשר כדאי להוסיף כמה מילים אישיות ולא שיווקיות (להזכיר לבן אדם מי אנחנו ולמה כל כך שווה להיות איתנו בקשר או אם זה לא משהו שהכרנו אישית להסביר למה פנינו)

 

חיפוש בלינקדאין:

נקודת הפתיחה של השימוש במערכת הוא כלי החיפוש. זהו כלי מדהים שמאפשר לעשות חיתוכים לפי איזורים, תפקידים ותחומי עניין. נסו, זה באמת מיוחד.
אם תראו שהחיפוש שימושי לכם והייתם רוצים לפתוח אותו ולהגיע ליותר קהל, תוכלו לרכוש את אפשרות הפרימיום שתומכת בחיפושים אחר א.נשים מעבר למעגלים של הקשרים שלכם.

 

ואם כבר הזכרנו פרופיל בתשלום

מומלץ מאוד לאלו שהלינקדאין משמש עבורם ככלי לגיוס (הכוונה לגיוס משאבים כלשהם: כספים, כוח אדם, משרה).
וגם ככלי שיווק מרכזי ליצירת מכירות ופניות רלוונטיות עסקיות. מעבר לכך סביר להניח שלגמרי תוכלו ליהנות מהאופציה החינמית ולהסתפק בה.

קצת על LinkedIn groups

  • אפשר להצטרף לעשרות קבוצות מקצועיות – הנהלת הקבוצה צריכה לאשר אותנו.
  • עקבו אחר אנשים שמעניינים אתכם והצטרפו לקבוצות בהן הם חברים.
  • היזהרו שלא "להישרף" באותה הקבוצה. יש תרבות שונה בקבוצות שונות וחשוב קודם לבדוק איך נהוג להתנהל בקבוצה לפני שתעלו את הפוסט הראשון.
  • אחרי שהבנו את התרבות כדאי להיות חלק מהקהילה: לעזור, לחבר, להגיב ולתת ידע כדי להתבלט ולבנות את האוטוריטה שלנו. כמובן שאפשר ושווה גם לשאול ולהתייעץ.
  • בקבוצות עולות הרבה הצעות עבודה – למחפשי עבודה זה בהחלט מקור מעולה!
  • לכל קבוצה אפשר להגדיר האם לקבל מיילים או לא, מומלץ להיכנס להגדרות
    ולשנות האם לקבל מיילים שוטפים, לקבל פעם בשבוע או בכלל לא לקבל למייל.

 

עד כאן על קצה המזלג על שיווק בלינקדאין, מקווה שזה הופך את ההתחלה ברשת לקלה יותר.

טיפ אחרון –
הכי חשוב זה להתנסות. למלא את הפרופיל ולייצר בסיס מאוד ראשוני של קשרים. משם באופן שבועי פשוט להיות בנוכחות: לגלול בפיד, להגיב ולשתף, להתקשקש בפרטי ולהציע קשרים.
כך האלגוריתם יימצא את הפרופיל שלך רלוונטי ויציג אותו ליותר א.נשים ברשת.

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

3 טיפים לשגרירי לינקדאין שעושים את העבודה

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

איך לנהל תוכנית שגרירי לינקדאין מנצחת?

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מערכת יחסים מוצלחת עם האלגוריתם של לינקדאין

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם