תדמית ומיתוג מעסיק
לכל מותג יש סיפור והוא הבסיס להכול
בכל מקום שבו הארגון שלך פוגש א.נשים נוצרת הזדמנות לחיבור שיגרום להם לרצות להישאר, ולהרגיש משמעות ורצון לעשייה. החיבור הזה מתחיל בסיפור שצריך לספר.
ב EWISE סטוריטלינג במיתוג מעסיק הוא מה שגורם ללב ולמוח שלנו לנתר ולהוציא ניצוצות!
אסטרטגית מיתוג מעסיק חכמה, אנושית ומדויקת מובילה לצמיחה של הארגון, לחוויה הוליסטית למועמדים ומועמדות, תומכת ביכולת לשמר את הטוב ולשפר את המחוברות הארגונית.
פיצוח תהליכי מיתוג מעסיק, מציאת נקודות החיבור וסטוריטלינג זו המומחיות והעשייה היומיומית שלנו.
עשינו את זה עבור מאות לקוחות ועדיין כל ארגון מגיע עם הפתעות ואתגרים חדשים. זה מרגש כל פעם מחדש!
יש לך אתגר במיתוג מעסיק?
נשמח לפצח ולהוציא ניצוצות!
-
ניסוח EVP
-
תהליכי גיוס
-
תקשורת
פנים ארגונית -
ספר
מיתוג מעסיק -
ניהול
עמודי קריירה -
סרטוני
מיתוג מעסיק
מציאת הצעת הערך Employee Value Proposition
למה שווה לעבוד בארגון שלך?
בסוף התהליך המשותף תהיה תשובה ברורה, סיפור מזוקק ומסר מדויק.
מהניסיון שלנו גם הנהלת הארגון תתלהב מהאופן שבו הכל 'יושב בול'!.
יש לנו שיטה עמוקה ויעילה כדי לאתר את נקודת הצעת הערך
תמיד נשתמש בכלי מחקר מגוונים (ראיונות, קבוצות מיקוד, סדנאות, סקרים וסיורים בשטח), כדי להכיר את שלוש הזירות:
1) ה-DNA של הארגון וכוכב הצפון של ההנהלה.
2) החברות שמהוות תחרות על ההון האנושי.
3) היכרות עם המגמות בשוק והצרכים של העובדים והעובדות בסגמנט.
תהליכי גיוס שמניבים תוצאות
האם תהליך הגיוס מממש את כל הפוטנציאל שלו?
במשפך הגיוס הארגון פוגש קהל עצום שנחשף למודעות הגיוס.
מתוך הקהל רק חלק קטן יתקדם בתהליכים וחלק קטן עוד יותר ייכנס לעבוד בארגון.
דיוק תהליכי הגיוס יביא לתוצאות טובות יותר
התהליך המשותף יכלול מיפוי הקיים והגשת המלצות לשימור ושיפור,
משם נצא להקמת כלים דיגיטליים חכמים ורלוונטיים כמו:
קמפיינים, שיפור חווית מועמדות, אונבורדינג, שגרירי ארגון וחמ"ח.
העבודה המשותפת תשפר ביצועים בטווח הקצר ותעזור לכם לבנות תדמית מנצחת בטווח הארוך.
יצירת תקשורת פנים ארגונית משמעותית
מה רמת התקשורת הפנימית בארגון שלך?
המציאות היא שברוב החברות התקשורת הפנימית מבולגנת ולא עקבית.
יש חברות שבהן יש הצפה מוגזמת של תקשורים מכל עבר,
ובחברות אחרות מתקשרים עם הא.נשים רק בהודעות רשמיות ובברכות חג שמח.
כשיש תקשורת פנים ארגונית מנוהלת ומדויקת – המחוברות עולה
לצוות יש הרגשה של שיתוף מההנהלה, גאוות יחידה ובעיקר תחושת ודאות בזכות הידיעה מה קורה בארגון.
דברו איתנו – נבצע מיפוי ולאחריו נייצר מערך תקשורת אפקטיבי!
אסטרטגיית וספר מיתוג מעסיק
כולנו השתעשענו בילדות עם דפי הצביעה שבהם חיברנו בין עשרות נקודות וקיבלנו ציור מפתיע.
אז אנחנו הפכנו את זה למקצוע 😉
זה הכישרון שלנו ב-Ewise: להכיר את הארגון לעומק עם כל העוצמות והמורכבויות, לרדת לשטח ולראות את הלבן בעיניים של הא.נשים וגם לרתום ולהכיר את כלל השותפים להצלחת מיתוג המעסיק: מש"א, גיוס, שיווק, הדרכה, רווחה ותקשורת פנים ארגונית.
ספר המותג שניצור לא רק יגרום לארגון "להראות טוב" פנימה והחוצה,
אלא יחבר בין המציאות שקיימת לבין המטרות רחוקות הטווח של ההנהלה.
בסוף יהיה לך ביד מסמך שיאפשר לספר בקלות את סיפור הארגון כמעסיק – פנימה והחוצה.
ניהול עמודי קריירה | רשתות חברתיות למיתוג מעסיק
עמודי הקריירה בניהול שלנו זכו לאינספור שבחים ופרסים.
רוצה לדעת למה?
עם אסטרטגיה מדויקת יבואו לידי ביטוי כל הערכים של הארגון ויקרו שני דברים משמעותיים:
- העובדים והעובדות ירגישו בבית
- מועמדות ומועמדים ירגישו שבא להם להצטרף לצוות 🙂
התכנים ייכתבו תמיד סביב הא.נשים שעושים את הארגון וישקפו החוצה את המשמעות של עבודה בארגון.
סרטוני מיתוג מעסיק
האם תהליך הגיוס מממש את כל הפוטנציאל שלו?
המסר שלך יכול להיות יותר חזק, חכם וקולע עם תוכן ויזואלי בווידאו.
הצוות שלנו ידאג להכל – משלב הקונספט ועד ההפקה.
החוכמה בעינינו היא לא רק לצאת עם סרטון שייגע בקהל וישיג את המטרה,
אלא להינות מהדרך ונעשה הכל שההנאה תהיה משותפת ♥
למה שווה לעבוד בארגון שלך?
בסוף התהליך המשותף תהיה תשובה ברורה, סיפור מזוקק ומסר מדויק.
מהניסיון שלנו גם הנהלת הארגון תתלהב מהאופן שבו הכל 'יושב בול'!.
יש לנו שיטה עמוקה ויעילה כדי לאתר את נקודת הצעת הערך
תמיד נשתמש בכלי מחקר מגוונים (ראיונות, קבוצות מיקוד, סדנאות, סקרים וסיורים בשטח), כדי להכיר את שלוש הזירות:
1) ה-DNA של הארגון וכוכב הצפון של ההנהלה.
2) החברות שמהוות תחרות על ההון האנושי.
3) היכרות עם המגמות בשוק והצרכים של העובדים והעובדות בסגמנט.
האם תהליך הגיוס מממש את כל הפוטנציאל שלו?
במשפך הגיוס הארגון פוגש קהל עצום שנחשף למודעות הגיוס.
מתוך הקהל רק חלק קטן יתקדם בתהליכים וחלק קטן עוד יותר ייכנס לעבוד בארגון.
דיוק תהליכי הגיוס יביא לתוצאות טובות יותר
התהליך המשותף יכלול מיפוי הקיים והגשת המלצות לשימור ושיפור,
משם נצא להקמת כלים דיגיטליים חכמים ורלוונטיים כמו:
קמפיינים, שיפור חווית מועמדות, אונבורדינג, שגרירי ארגון וחמ"ח.
העבודה המשותפת תשפר ביצועים בטווח הקצר ותעזור לכם לבנות תדמית מנצחת בטווח הארוך.
מה רמת התקשורת הפנימית בארגון שלך?
המציאות היא שברוב החברות התקשורת הפנימית מבולגנת ולא עקבית.
יש חברות שבהן יש הצפה מוגזמת של תקשורים מכל עבר,
ובחברות אחרות מתקשרים עם הא.נשים רק בהודעות רשמיות ובברכות חג שמח.
כשיש תקשורת פנים ארגונית מנוהלת ומדויקת – המחוברות עולה
לצוות יש הרגשה של שיתוף מההנהלה, גאוות יחידה ובעיקר תחושת ודאות בזכות הידיעה מה קורה בארגון.
דברו איתנו – נבצע מיפוי ולאחריו נייצר מערך תקשורת אפקטיבי!
כולנו השתעשענו בילדות עם דפי הצביעה שבהם חיברנו בין עשרות נקודות וקיבלנו ציור מפתיע.
אז אנחנו הפכנו את זה למקצוע 😉
זה הכישרון שלנו ב-Ewise: להכיר את הארגון לעומק עם כל העוצמות והמורכבויות, לרדת לשטח ולראות את הלבן בעיניים של הא.נשים וגם לרתום ולהכיר את כלל השותפים להצלחת מיתוג המעסיק: מש"א, גיוס, שיווק, הדרכה, רווחה ותקשורת פנים ארגונית.
ספר המותג שניצור לא רק יגרום לארגון "להראות טוב" פנימה והחוצה,
אלא יחבר בין המציאות שקיימת לבין המטרות רחוקות הטווח של ההנהלה.
בסוף יהיה לך ביד מסמך שיאפשר לספר בקלות את סיפור הארגון כמעסיק – פנימה והחוצה.
עמודי הקריירה בניהול שלנו זכו לאינספור שבחים ופרסים.
רוצה לדעת למה?
עם אסטרטגיה מדויקת יבואו לידי ביטוי כל הערכים של הארגון ויקרו שני דברים משמעותיים:
- העובדים והעובדות ירגישו בבית
- מועמדות ומועמדים ירגישו שבא להם להצטרף לצוות 🙂
התכנים ייכתבו תמיד סביב הא.נשים שעושים את הארגון וישקפו החוצה את המשמעות של עבודה בארגון.
האם תהליך הגיוס מממש את כל הפוטנציאל שלו?
המסר שלך יכול להיות יותר חזק, חכם וקולע עם תוכן ויזואלי בווידאו.
הצוות שלנו ידאג להכל – משלב הקונספט ועד ההפקה.
החוכמה בעינינו היא לא רק לצאת עם סרטון שייגע בקהל וישיג את המטרה,
אלא להינות מהדרך ונעשה הכל שההנאה תהיה משותפת ♥
אסטרטגית EVP יורדת לשטח
בואו ללמוד מהתהליך שנעשה בשטראוס ישראל
ורד חורי מנכל"ית EWISE מדברת על זה כאן >
לעשות יותר בפחות במיתוג מעסיק
ידעת שצ'טבוטים קימים כבר 15 שנים? איך להשמש בהם בחוכמה במיתוג מעסיק
קטע מהרצאה חריפה ומתובלת היטב של ורד חורי מנכל"ית EWISE >
ללמוד עוד על מיתוג מעסיק מהבלוג שלנו
4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.
שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.