שטראוס היא חברה שנכנסת ללב.
יש שם משהו אנושי, ישראלי ויוצא דופן.
כשנבחרנו להוביל את מיתוג המעסיק החדש בארגון, ידענו שזה יהיה מאתגר ומהנה במידה שווה.
וואלה, זה באמת היה ככה!
האתגר: מציאת הצעת ערך בארגון מורכב
איך למצוא חוט מקשר בין אלפי עובדים ועובדות עם שונות גיאוגרפית, מקצועית ואישית?
הפשלנו שרוולים, ונכנסנו למחקר עומק ורוחב, שבו פגשנו את השטח, המטה והמון אוכל טעים 😋.
בלי טיפת ציניות: שטראוס דואגת לא.נשים שלה
המחקר חשף DNA ייחודי, וחברה שרואה בעובדים ובעובדות ככוח המניע מאחורי ההצלחה והגדלת ההשפעה שלה.
שמענו אינספור סיפורים מרגשים, שהעידו בגאווה על הנהלה ודרך מלאות בערכים של: אנושיות, פריצות דרך, יושרה עסקית, צמיחה והתפתחות.
התוצאה: מצאנו נרטיב מחבר
מכאן זיקקנו את הדבר הכי משמעותי שבאמת עובר כחוט השני ברחבי הארגון:
שטראוס היא חברה שמאפשרת לא.נשים שלה להשפיע ברמה אישית, מקצועית ואפילו סביבתית וחברתית.
וכך נולד הסלוגן "יש לך מקום להשפיע", ומאחוריו אסטרטגיית תוכן עמוקה וחכמה,
שמיושמת יום יום על ידי הצוות של שטראוס (פנינית, מורן, דיאנה ורוני – אתן אלופות!) ובשיתוף איתנו.
1
כדי שהצעת הערך במיתוג מעסיק תצליח – חובה שלא תעורר ציניות ושתהיה אמיתית. רק היכרות מעמיקה עם הארגון תאפשר למצוא את זה!
2
הצעד הראשון יהיה לדאוג לשיתוף פעולה הדוק ואותנטי בין חברת האסטרטגיה לבין הלקוחות. רק כנות וצניעות של שני הצדדים תאפשר לחברת האסטרטגיה היכרות מעמיקה עם כלל הארגון.
3
קבוצות מיקוד, סקרים, תצפיות, ראיונות וסדנאות – אלו כלים קריטיים. אבל רק כשתהיה תקשורת פתוחה הם יהפכו למשמעותיים ואפקטיביים.
4
לקבל השראה מחברה שהחזון שלה לא רק תלוי על הקיר, כמו שטראוס: לשאוף לחזון שמיושם הלכה למעשה ומתבטא בתוכניות עבודה בכלל הארגון. רק אז מיתוג המעסיק יהיה טבעי ויפגוש את המוטיבציה של מרבית העובדים והעובדות.
תודות
סמנכ"לית מש"א- אלונה מגור שהם, פנינית רביטש- מנהלת תקשורת פנים ארגונית ומיתוג מעסיק, רוני ביילין פריי- אחראית מיתוג מעסיק
מורן פלצמן וליק- מנהלת מחלקת גיוס, דיאנה טוכמן- אחראית מקורות גיוס.
תודות לכל נשות ואנשי המש"א שהיו חלק בתהליך, למנהלים ולמנהלות על שיחות עמוקות וכנות ולעשרות המשתתפים בראיונות ובקבוצות המיקוד באתרי שטראוס.
צוות EWISE רחב ומדהים שעבד לילות כימים (ולא כמליצה) – נעה ספיר, רוני וובר צדוק, הילה בארי, עדי אבוטבול, שיר
בטח תרצו לקרוא עוד
4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.
שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.