האתר שגרם לנו להתרגש

יש תקופות בשנה, שבהן משהו מתבהר.
הימים מתארכים, האור משתנה, והלב נפתח לרעיונות חדשים. זו תחושה של התחדשות – לא כזו שבאה עם מהפכות, אלא מסוג ההתחדשות השקטה, שנולדת ממבט אחר.

אחת הדרכים להתחדש, זה לחדש אתר. כן, חידוש אתר, מהסוג שמאפשר ליצירתיות ולבינה השיווקית להשתלב ולפרוץ החוצה 🤗
 
אז… במסגרת תהליך שדרוג אתר עבור לקוחות, שוטטנו באתרים לקבל השראה. 
כשהגענו לאתר Vitra Gifts פשוט נשאבנו לתוכו.
 
אתר שמייצר חוויה אחרת, מדליקה, שמעלה חיוך וגורמת לך, לא לרצות לצאת מהאתר… 
 
אז מה למדנו מאתר Vitra Gifts  

מה גרם לו להיות שונה?
ומה אפשר לקחת מזה הלאה?

למצוא סדר בתוך העומס

במקום להציג עוד ועוד מוצרים, האתר מאפשר לשוטט. אין לחץ, אין כיוון אחד – יש מרחב לגלות, כמו טיול איטי בחנות אהובה.
התחדשות לא תמיד דורשת להוריד דברים מהמדף. לפעמים, מספיק להניח עליהם מבט אחר.

לדבר בשפה אנושית 

במקום קטגוריות טכניות, יש סינונים שמדברים בשפה טבעית: "על הקיר", "על השולחן", "על המדף". שפה שמחוברת למציאות היומיומית, לא רק לתוכן.
התחדשות היא גם הזמנה לדייק את המילים ולגרום להן להרגיש קצת יותר קרובות.

לשמור על תחושה, לא רק על תצוגה

המעבר בין מכשירים – מדויק, שקט, נאמן לחוויה. גם במובייל, גם בדסקטופ – התחושה נשמרת.
התחדשות טובה לא מוחקת. היא משמרת את מהות החוויה, גם כשהצורה משתנה.

עכשיו זה הזמן

זו תקופה כזו של התחלות שקטות, של רעיונות שנובטים.
אם יש משהו שמתבשל אצלך – שינוי שפה, ריענון מותג, או רצון לייצר חוויית שימוש מדויקת יותר, אנחנו כאן בדיוק לרגעים כאלה.
כי לפעמים, השראה קטנה היא כל מה שצריך כדי לזוז קדימה.

בדיוק התחלת לחשוב על בניה או שדרוג אתר? לא כדאי לפספס את הכתבה: לקראת בניית אתר – 3 נקודות למחשבה

וגם, טיפים מנצחים לבניית אתר מהמומחים של צוות Ewise 

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

5 מגמות חדשות בעולם משאבי האנוש בעקבות ה-AI

הבינה מלאכותית כבר לא נתפסת ככלי טכנולוגי בלבד. בעולם משאבי האנוש – היא משנה את כללי המשחק.

אם בעבר שאלנו "איפה אפשר לייעל תהליכים", ב-2025 השאלה היא כבר איזה תפיסות עולם השתנו בעקבות ה-AI ואיך זה משפיע על ניהול ההון האנושי בארגון.

5 מגמות שממחישות איך ה-AI לא רק משפיע על תהליכים – אלא מאתגר הנחות יסוד, מחייב חשיבה מחודשת על ערכים, תפקידים וסוג ההשפעה הארגונית של משאבי האנוש.

להמשך קריאה >

להפתיע במסע הלקוחות

לכולנו יש לקוחות. לפעמים לקוחות צרכניים, לפעמים מועמדים ומועמדות, ולפעמים – העובדים והעובדות בארגון.
כל אחד מהם חווה אותנו במסע: רצף של נקודות מגע, שמתחילות הרבה לפני שנפגשנו ונמשכות הרבה אחרי.

האתגר? המסע הזה לא תמיד מרגיש כמו שחשבנו.
ואם תשאלו אותנו – פה בדיוק מתחילות ההזדמנויות.

להמשך קריאה >

4 דרכים פשוטות לחידוש קשרים בלינקדאין

היינו בקשר פעם. הגענו לאותה הרצאה. שלחנו לייק, או אפילו ניהלנו שיחה. אבל מאז… צרצרים🦗🦗

לינקדאין מלאה בקשרים שיש להם פוטנציאל אמיתי – אם רק נדע איך להדליק אותם מחדש דרך חיבור אמיתי, אנושי, פשוט.

והכי חשוב?
כשהדברים האלה נעשים לא רק כאדם פרטי, אלא כחלק מאסטרטגיה ארגונית, הם בונים מוניטין, תדמית ונוכחות שמחזקים את כל הארגון.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם