מערכת יחסים מוצלחת עם האלגוריתם של לינקדאין

לינקדאין שועטת לכיוון ביליון משתמשים ברחבי העולם, 

כדי לסבר את האוזן-  2.3 מהישראלים בעלי בעלי פרופיל לינקדאיו ולמעלה ממיליון נכנסים ללינקדאין אחת ליום.

האופי המקצועי מאפשר חיבור עם עמיתים וקולגות, שיתוף מידע, מיצוב ומיתוג של המשתמשים ויצירת מערכות יחסים עם מעסיקים פוטנציאליים ומשפיעים בתעשייה.

התוכן שלה הוא תוכן איכותי, עדכני, מעורר דעות ושיח ונותן ערך לקהל.

ידוע שכל המדיות החברתיות חובבות מעורבות ומספרי הלייקים והשיתופים הם חלק משמעותי מההישגים. לינקדאין לא מסתפקת בזה, ומחפשת בעיקר אינטראקציות משמעותיות ואיכותיות.

רוצה לקרוא על איך לייצר יתרון תחרותי בלינקדאין? הנה כאן בלינק

מה זה אומר תכלס? 

תוכן מצויין עם ערך

האלגוריתם של לינקדאין מעריך את הרלוונטיות של התוכן והנושא לקהל שלך, את השפה בה התוכן כתוב, והאם הפוסט נותן ידע, חולק תובנות או משתף עצות מקצועיות.

להשקיע בקשרים קרובים 

האלגוריתם ייתן עדיפות בחשיפת התוכן לקשרים מדרגה ראשונה ויבחן את האינטראקציות שהתוכן מעורר בניהם.

היכרות קרובה חשובה ומשמעותית ללינקדאין ולכן בניית הקשרים ברשת משמעותית לחשיפה לתוכן שלך.

תקשורת איכותית היא משמעותית  

האלגוריתם מגדיר את איכות המעורבות – הערות מקשרים מדרגה ראשונה, דיונים מקצועיים בתגובות, עדכונים חשובים מקצועיים ואישיים, עקביות בפעילות התחום המקצועי שלך, ומעקב אחרי א.נשים, האשטגים וקבוצות בתחום.

איך עושים את זה? 

גיוון

  • גיוון בסוג התכנים וסידור נכון שלהם בגאנט: תמונות, וידאו, מאמרים, מסמכים, מודעות.
  • לגוון  בא.נשים שיכתבו את התוכן המקצועי, כדי לשדר: יש לנו המון מומחים ומומחיות.
  • שילוב תכנים של גיוון, אחריות חברתית, קיימות.

כתיבה

  • אורך פוסט יכול להגיע עד 3000 מילים אבל ההמלצה היא לשמור על גג 1200.
  • אם יש פוסט ארוך כדאי לפתוח בטיזר קצר וקריאיטיבי של 3 שורות מסקרנות/ טיזריות – כדי לגרום ללחוץ על READ MORE
  • אפשר לשתף מאמרים / PDF רלוונטיים ויש להם חשיפה גבוהה בפלטפורמה.
  • תגובות "מושקעות" מגדילות את החשיפה של העמוד- מבחינת לינקדאין תגובה "מושקעת" צריכה לכלול 12 מילים לפחות. פוסטים צריכים לעורר דיון, להניע לפעולה להגיב כדי להוביל לעליית חשיפה.

תיוג

  • לתיוגים יש כוח גדול בלינקדאין לעידוד חשיפה, שיתופי פוסטים, ומעורבות – חלק מהמשחק של "מדיה חברתית" וחייב להיעשות באופן עקבי.
  • תמיד לתייג דמויות רלוונטיות + חברות אחרות המוזכרות בתוכן.
  • אסטרטגיית האשטאגים:
    תמיד להוסיף האשטאג ( בין 3-9) הקשורים לנושא הספציפי בו הפוסט עוסק + האשטאגים קבועים ספציפיים של התחום / הארגון.

קידום

  • הלינקדאין היא פלטפורמה פרסומית שכמו האופי שלה- באה לעשות ביזנס 🙂
  • מומלץ להשתמש באפשרויות הקידום והפילוח של לינקדאין כדי לחשוף קהל פוטנציאלי מדויק לתוכן רלוונטי אליו (לפי תחומי עיסוק, תפקידים, גודל חברות וכו')
  • אפיק נוסף של קמפיינים ממומנים: היכרות עם משרות וגיוס למשרות (תוכן גיוסי ישיר ועקיף)
  • חיזוק מודעות לעשייה של הארגון שרלוונטית לקהל רחב (הישגים, פתרונות יצירתיים וכו')

שיתוף

  • לוודא שבפרופילים האישיים של העובדים ועובדות הארגון מצויין כמקום העבודה בפרופיל הפרטי.
  • תמיד לתייג את מי שכתבנו עליו או עליה + לבקש  שיתייגו את העמוד בעת העלאת תוכן.

שנסכם?

הצלחה בלינקדאין דורשת אסטרטגיה עקבית: יצירת תוכן איכותי ובעל ערך, טיפוח קשרים קרובים, עידוד אינטראקציות משמעותיות ושימוש מושכל בהאשטגים ותיוגים. גיוון בפוסטים, מעורבות פעילה ותגובות מושקעות מגבירים חשיפה, לצד קידום ממומן ושיתוף תוכן על ידי עובדים.

כאשר האלגוריתם מזהה ערך, מעורבות וקשרים חזקים – הוא מתגמל את העמוד שלך בחשיפה מוגברת.

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

3 טיפים לשגרירי לינקדאין שעושים את העבודה

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

איך לנהל תוכנית שגרירי לינקדאין מנצחת?

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >
Tips for successful storytelling in presentations

4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם