איך לנהל תוכנית שגרירי לינקדאין מנצחת?

הקמת תוכנית שגרירי לינקדאין בארגון? מעולה! 🎯

זו דרך נהדרת להגדיל את החשיפה של הארגון, לחזק את מותג המעסיק ולתת במה לטאלנטים המדהימים בצוות.

אבל… איך לוודא שהתוכן שהשגרירים והשגרירות ייצרו באמת יעשה את העבודה?

הנה המדריך המלא להובלת תוכנית שגרירים אפקטיבית:

סוף מעשה מחשבה תחילה, זה בול מה שצריך כאן

כמו בכל פרויקט טוב, הבסיס חשוב לא פחות מהביצוע. לפני שנתחיל לרוץ קדימה, חשוב:

1.     להגדיר מטרות ברורות לתוכנית: מה הערך המצופה? האם זה חיזוק מיתוג המעסיק? הגדלת החשיפה למוצרים? שיתוף ידע מקצועי? זה ישפיע על כל ההחלטות בהמשך.

2.     לבחור KPIs חכמים: לא רק מספר לייקים ושיתופים, אלא מדדים שבאמת משקפים את המטרות שהוגדרו (למשל: כמה פניות הגיעו דרך השגרירים? שיפור במדדי העמוד הרשמי, קורות חיים שהתקבלו וכו'.)

3.     לייצר תהליכי עבודה פשוטים וברורים: האם ואיך לאשר תוכן? למי לפנות כשמשהו משתבש? איפה לשמור חומרים? הכל צריך להיות נגיש ופשוט.

להעצים= להצליח

השגרירים והשגרירות בתוכנית שלך הם לא רובוטים של תוכן, הם א.נשים "רגילים" שכמוך – הצטרפו מתוך רצון אמיתי להצליח. אז איך לייצר העצמה אפקטיבית?

  1. לבנות תוכנית הכשרה WIN-WIN: לא רק על איך לייצר סטוריטלינג לפוסט טוב, אלא גם על בניית מותג אישי, כלי בינה מלאכותית תומכים, נטוורקינג אפקטיבי ומיומנויות תקשורת.
  2. לייצר קהילה פנימית תוססת: קבוצת וואטסאפ/סלאק לשיתוף רעיונות, מפגשי העשרה, שיתוף הצלחות (וכשלונות!). ככל שהקהילה הפנימית חזקה יותר, ככה התוכן בחוץ יהיה טוב יותר.
  3. לספק כלים פרקטיים: בנק תמונות, טמפלייטים לפוסטים, רשימת האשטאגים, דוגמאות לפוסטים מוצלחים. כל מה שיכול לתת השראה, כלים פרקטיים ולהפוך את החיים של הנבחרת לקלים יותר.

תוכן שעובד = תוכן שזורם

איך לוודא שהתוכן שיוצא החוצה באמת עושה את העבודה?

  1. להגדיר מסגרת תוכן גמישה: במקום לכפות נושאים ספציפיים, כדאי לספק מסגרת רחבה של נושאים אפשריים ולאפשר לכל שגריר/ה למצוא את הקול הייחודי שלהם בתוכה.
  2. לעודד שיתופי פעולה פנימיים: שגריר/ה ממחלקת פיתוח יוכלו ליצור תוכן מעולה עם שגריר/ה ממחלקת המוצר או השיווק.
  3. לשמור על איזון בריא בין תוכן מותגי לתוכן אישי: הנוסחה המנצחת היא בדרך כלל 20% תוכן על החברה, 80% תוכן מקצועי-אישי. תזכרו שגם בתוכן אישי-מקצועי הארגון מקבל חשיפה איכותית בעצם העובדה שאותה אושיית תוכן עובד בו!

ואולי הטיפ הכי חשוב לסיום: לאפשר טעויות!

לא כל פוסט יהיה וויראלי. זה בסדר שיהיו ניסויים שלא עובדים. התפקיד הוא לייצר סביבה בטוחה לניסוי וטעייה, לתת פידבק בונה ולעודד למידה מתמדת.

תוכנית שגרירי לינקדאין טובה היא מסע, לא ספרינט 🏃‍♀️

נסו להוביל את זה עם כמה שיותר הנאה מהדרך! לא פשוט להישאר במחויבות ליצירת תוכן לאורך זמן, ולחץ מיעדים לא יעזור כאן אלא רק ישתק.

שנסכם?

הצלחת נבחרת שגרירות ושגרירים נמדדת לאורך זמן: בהתפתחות של השגרירים, בעומק של הקשרים שנוצרים ובערך האמיתי שנוצר – הן לארגון והן לשגרירים עצמם.

הדבר המשמעותי ביותר הוא ליצור מרחב שבו הנבחרת מרגישה בטוחה להיות יצירתית, אותנטית ומקצועית. כי בסוף, התוכן הכי טוב מגיע מההנאה מהעשייה המקצועית! 💫 ורק בהנאה האנשים בנבחרת שלך ימשיכו לעשות את האקסטרה מייל הזה.

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

5 מגמות חדשות בעולם משאבי האנוש בעקבות ה-AI

הבינה מלאכותית כבר לא נתפסת ככלי טכנולוגי בלבד. בעולם משאבי האנוש – היא משנה את כללי המשחק.

אם בעבר שאלנו "איפה אפשר לייעל תהליכים", ב-2025 השאלה היא כבר איזה תפיסות עולם השתנו בעקבות ה-AI ואיך זה משפיע על ניהול ההון האנושי בארגון.

5 מגמות שממחישות איך ה-AI לא רק משפיע על תהליכים – אלא מאתגר הנחות יסוד, מחייב חשיבה מחודשת על ערכים, תפקידים וסוג ההשפעה הארגונית של משאבי האנוש.

להמשך קריאה >

להפתיע במסע הלקוחות

לכולנו יש לקוחות. לפעמים לקוחות צרכניים, לפעמים מועמדים ומועמדות, ולפעמים – העובדים והעובדות בארגון.
כל אחד מהם חווה אותנו במסע: רצף של נקודות מגע, שמתחילות הרבה לפני שנפגשנו ונמשכות הרבה אחרי.

האתגר? המסע הזה לא תמיד מרגיש כמו שחשבנו.
ואם תשאלו אותנו – פה בדיוק מתחילות ההזדמנויות.

להמשך קריאה >

4 דרכים פשוטות לחידוש קשרים בלינקדאין

היינו בקשר פעם. הגענו לאותה הרצאה. שלחנו לייק, או אפילו ניהלנו שיחה. אבל מאז… צרצרים🦗🦗

לינקדאין מלאה בקשרים שיש להם פוטנציאל אמיתי – אם רק נדע איך להדליק אותם מחדש דרך חיבור אמיתי, אנושי, פשוט.

והכי חשוב?
כשהדברים האלה נעשים לא רק כאדם פרטי, אלא כחלק מאסטרטגיה ארגונית, הם בונים מוניטין, תדמית ונוכחות שמחזקים את כל הארגון.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם