3 טיפים לשגרירי לינקדאין שעושים את העבודה

יש לך בארגון נבחרת שמפרסמת תוכן בלינקדאין?
בעצמך התמנית לשגריר/ת לינקדאין?

מעולה! לייצר תוכן מקצועי זה הכי WIN WIN – הארגון מרוויח עוד חשיפה והשפעה אבל גם הפרופיל האישי מקבל חשיפה ומוניטין.

הנה שלושה דברים שמבדילים בין שגרירים "סבבה" לכאלה שבאמת עושים את זה כמו שצריך.

KEEP IT REAL באמת זה הכי חשוב!

כולנו כבר ראינו מספיק פוסטים תאגידיים משעממים, נכון?
אז הנה הסוד הגדול: א.נשים תמיד ירצו לראות את הבן אדם האמיתי מאחורי המותג.
איך לעשות את זה?

– לשתף את הרגעים האמיתיים בעבודה: נתקלת באתגר מעניין? פתרת בעיה בצורה יצירתית? ספרו על זה!

– לא לפחד להראות גם את הצד הפחות מושלם. בלאגן על השולחן? יום עמוס במיוחד? זה בסדר, זה מה שעושה את כולנו אנושיים

– להתנסח בגובה העיניים. ל-EWISE אנחנו קראנו לזה: "כתיבה מדברת™️" זה הזמן לשכוח מהז'רגון התאגידי – פשוט לדבר כמו עם החבר'ה (אבל אולי עם קצת פחות סלנג 😉)

GO WITH THE FLOW אבל…

להיות שגריר/ה דורש איזון עדין בין תכנון מראש לבין זרימה וגמישות. אנחנו תמיד בעד אסטרטגיה חכמה אבל יחד עם זאת – לא צריך להשתגע עם תכנון קפדני:

– לתכנן בגדול, לזרום בקטן: הכי טוב זה לשריין נושאים לפוסטים, אבל לתת לעצמך גמישות איך בדיוק לכתוב אותם

– סביב אותה אסטרטגיית תוכן יש המון מקום לגוון, לגוון ולגוון.
סגנונות: חוכמת חיים, טיפים מקצועיים, קלילות וצחוקים.
לשחק עם פורמטים שונים: תמונה, גלריה, מאמר, וידאו וכו'
ולגוון עם אורכי פוסטים ומידת ההעמקה.

– לבדוק מה עובד: איזה פוסטים קיבלו יותר אהבה? מתי הקהל שלך הכי פעיל? נכון יהיה להשתמש במידע הזה, אבל לא באובססיביות. כי תכלס לאורך זמן מה שקובע זה העקביות שבה נוצר התוכן ולא האיכות של כל פוסט ופוסט 🤓

טיפ בונוס שווה זהב: תיהנו מהדרך!

להיות שגריר/ת לינקדאין זה תפקיד ממש מגניב – לחבר בין אנשים, לשתף ידע, ליצור שיח מעניין ולהגדיל את ההשפעה של הארגון שלך.

אז… חשוב לעשות את זה בכיף, בלי יותר מדי לחץ.

אין כאן ציון 💯 יש כאן דרך שאפשר וכדאי לעשות בכיף ♥

שנסכם?

להיות שגריר/ת לינקדאין משמעותו לשתף את מי שאת/ה באמת, לטפח רשת קשרים איכותית ולשמור על איזון בין תכנון לזרימה טבעית. ככל שהתוכן יהיה אותנטי, מעורר שיח ומגוון – כך הוא ייצור מעורבות ויגדיל את ההשפעה שלך ושל הארגון. הכי חשוב? ליהנות מהדרך ולזכור שאין כאן ציון, אלא הזדמנות להתחבר, להשפיע ולצמוח. 🚀

 

רוצה לדעת איך לנהל תוכנית שגרירים בלינקדאין? לקריאה יש ללחוץ כאן

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

5 מגמות חדשות בעולם משאבי האנוש בעקבות ה-AI

הבינה מלאכותית כבר לא נתפסת ככלי טכנולוגי בלבד. בעולם משאבי האנוש – היא משנה את כללי המשחק.

אם בעבר שאלנו "איפה אפשר לייעל תהליכים", ב-2025 השאלה היא כבר איזה תפיסות עולם השתנו בעקבות ה-AI ואיך זה משפיע על ניהול ההון האנושי בארגון.

5 מגמות שממחישות איך ה-AI לא רק משפיע על תהליכים – אלא מאתגר הנחות יסוד, מחייב חשיבה מחודשת על ערכים, תפקידים וסוג ההשפעה הארגונית של משאבי האנוש.

להמשך קריאה >

להפתיע במסע הלקוחות

לכולנו יש לקוחות. לפעמים לקוחות צרכניים, לפעמים מועמדים ומועמדות, ולפעמים – העובדים והעובדות בארגון.
כל אחד מהם חווה אותנו במסע: רצף של נקודות מגע, שמתחילות הרבה לפני שנפגשנו ונמשכות הרבה אחרי.

האתגר? המסע הזה לא תמיד מרגיש כמו שחשבנו.
ואם תשאלו אותנו – פה בדיוק מתחילות ההזדמנויות.

להמשך קריאה >

4 דרכים פשוטות לחידוש קשרים בלינקדאין

היינו בקשר פעם. הגענו לאותה הרצאה. שלחנו לייק, או אפילו ניהלנו שיחה. אבל מאז… צרצרים🦗🦗

לינקדאין מלאה בקשרים שיש להם פוטנציאל אמיתי – אם רק נדע איך להדליק אותם מחדש דרך חיבור אמיתי, אנושי, פשוט.

והכי חשוב?
כשהדברים האלה נעשים לא רק כאדם פרטי, אלא כחלק מאסטרטגיה ארגונית, הם בונים מוניטין, תדמית ונוכחות שמחזקים את כל הארגון.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם