EWISE  צמחה מתוך עולם השיווק והתפתחנו בשמונה השנים האחרונות לעולם מיתוג המעסיק.

החיבור בין שני העולמות: משאבי האנוש + לוגיקה שיווקית הוא חיבור שמאפשר לעשייה המש"אית בארגון לעלות קומה.

לכן ארזנו עשרות שנות ניסיון לסדרות של הרצאות מרתקות ללא עלות שעה אחת פעם בשבועיים.

הנה הקלטות ההרצאות 

סדרה 3: לינקדאין ככלי לקידום הארגון

28.1.2025  – הרצאה 1

למה כמעט כל ארגון צריך עמוד לינקדאין פעיל – ורד חורי 

סדרה 2: סטוריטלינג למשאבי אנוש

05.11.2024  – הרצאה 1

הכוח של הסטוריטלינג להפוך כל מסר לבלתי נשכח –
ורד חורי מארחת את שירלי ארמלנד חן

19.11.2024  – הרצאה 2

העברת מסרים משכנעים במשאבי אנוש –
ורד חורי מארחת את ד"ר יניב זייד

03.12.2024  – הרצאה 3

הסיפור הארגוני, איך לזקק את הסיפור של הארגון – 
ורד חורי מארחת את ויקי גרונר

17.12.2024  – הרצאה 4

כשאסטרטגיה פוגשת את הפרקטיקה- 

קייסטאדי זוכה פרסים 🏆🏆 

סדרה 1: AI למשאבי אנוש

רגע לפני… איך להרשם ל-ChatGPT + Claude

יש לך קולגות שההרצאות שההרצאות רלוונטיות להן? הנה לינק הרשמה להרצאות: https://bit.ly/HR-expertise

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

3 טיפים לשגרירי לינקדאין שעושים את העבודה

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

איך לנהל תוכנית שגרירי לינקדאין מנצחת?

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מערכת יחסים מוצלחת עם האלגוריתם של לינקדאין

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם