לוחמים להייטק – להפוך לטרנד אצל קהל צעיר

זכינו בלקוחות שהעבודה ביחד מרגישה שליחות אמיתית
תכנית 'לוחמים להייטק', מבית 'עמותת עתידים' הנפלאה, מאפשרת ללוחמות ולוחמים השתלבות ישירה ומהירה בהייטק. זה כולל מעטפת של ליווי אישי ללימודים ולהשתלבות בשוק העבודה, מימון ואפילו דמי קיום.

נקודת ההתחלה – לתוכנית הייתה אפס מודעות בדיגיטל

כשצללנו להיכרות הראשונית ראינו שנעשתה עבודת שטח מצוינת במפגשים עם הקהל, אבל באינטרנט לא היו חיפושים למותג וגם הלידים היו מועטים ולא רציפים.
כשקהל היעד הוא לוחמים, לוחמות ומשוחררים צעירים מצה"ל – ברור שבדיגיטל צריך לייצר אימפקט חזק, שישלים את אמצעי השיווק המסורתיים.

כלים ומסרים מגוונים – נחשו מה עבד הכי טוב 😉

את הפריצה הראשונה עשינו עם משפיענים ומשפיענית רלוונטיים שיצרו באז ועוררו את הקשב של הקהל בטיקטוק ובאינסטגרם. במקביל יצרנו שיתוף פעולה הדוק עם קבוצת הפייסבוק 'חיילים מצייצים', ותמכנו עם קמפיין גוגל. 

כדי לבדוק מה עובד טוב יותר, חלק מהתקציב הוקצה לקרייאיטיב של בוגרים ובוגרות עם תמונות אותנטיות וציטוטים אמיתיים.

התוכן האותנטי ניצח!

די מהר ראינו שהקהל מגיב הכי טוב לחבר'ה הצעירים והאמיתיים, נטשנו את המשפיענים ונתנו לבוגרי ובוגרות התוכנית את ההובלה במגוון קרייאטיבים שונים, שממשיכים להשתנות מדי מספר חודשים.

התוצאות מרגשות - מעל 1300 לוחמים ולוחמות השתלבו להייטק

נתוני הקמפיין היו מדהימים מבחינת כמות ואיכות: 

  • בשנת הפעילות הראשונה הגענו לכ-5,000 לידים(!)
  • הצלחנו להוריד את עלויות הלידים ולקבל מעורבות גבוהה יותר. 
  • תוך פחות משנה הטמענו מותג חדש בשוק ונכנסנו למעוז הנחשק 'גוגל טרנדס' עם עד 4,000 חיפושים בחודש.

ארבעה דברים שאפשר ללמוד מקמפיין "לוחמים להייטק"

1

אל תסתפקו בהגדרת קהל היעד, תאפיינו גם את הזירות בהם הוא נמצא, ותבינו איפה הקהל יהיה הכי קשוב למותג ולמסר.

2

אין תחליף לא.נשים ולאותנטיות. הקשיבו היטב למי שכבר התנסה במותג רק כך תוכלו ללמוד מה הערך המעניין ביותר לקהל ומה הניסוח המדויק לתאר אותו. 

3

תקדישו תקציב קטן לבדיקה וניסוי של קריאייטיבים שונים, ובמקביל תבדקו גם חומרים קיימים, אם יש.

4

עם כל הכבוד לדיגיטל, קמפיינים בלבד לא בונים מותג. צאו לפגוש את הקהל שלכם בשטח, כמו שעשו הלקוחות שלנו: בכנסים, בשטח ובמגוון אירועים. המשיכו ללמוד מהקהל ולהשתפר תוך כדי תנועה.

תודות

  • נעמי ראם תרשיש, מנהלת חטיבת עתידים לתעשייה, שפתחה בפנינו את הדלת וברגישות ונחישות פרצה דרך חדשה בשיווק המותג. תודה שתמכת בהכנסה של תוכן חדשני ובועט (יחסית, כמובן 😊).
  • קרן חדד שמנהלת את כל פעילות לוחמים להייטק ונותנת לנו את הגיבוי המלא כפי שכל ספקית יכולה רק לחלום! 
  • רחל ריכטר שמובילה את הפרויקט באהבה אדירה ודנה הגר שמתקתקת הכל וגורמת לקמפיינים לעלות לאוויר בקצב פעימות הלב.
  • המלך של תוצאות הקמפיינים – קובי שדה תודה שאתה תמיד על הנתונים ועושה הכל שרק נעלה ונשתפר כל יום!
  • ובהפקות סמכנו ושמחנו על הידיים המוכשרות והמוחות החדים של עוד המון חברות וחברי צוות Ewise: כרמי, רותם, עדי, רוני, הילה, שיר, נעה ספיר

בטח תרצו לקרוא עוד

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם