שם שמספר סיפור – סביב העץ

איך הפכנו את "קהילות נוטעות" ל-"סביב העץ" – שם שמספר סיפור 🌳

"קהילות נוטעות" הוא פרויקט משותף של 'יוזמת האנרגיה הטובה' ו-'ארץעיר', שמטרתו לעודד מעורבות תושבים ביער העירוני. לאחר תהליך מיתוג מוצלח עם פרויקט האחות "דרך צל", היה טבעי שגם "קהילות נוטעות" ימשיכו איתנו למסע המיתוג שלהם.

האתגר המקצועי

למצוא שם וסלוגן שיחברו בין קהילה, טבע וצמיחה וייצרו זהות חדשה שתהיה מדויקת, זכירה, ומעבירה את הערכים של הפרויקט.

אז מה עשינו בעצם?

מחקר עומק להכרות עם המותג חקרנו את החזון של הפרויקט, את קהל היעד ואת המסר המרכזי שחשוב להעביר.

פיצוח שם וסלוגן  לקחנו את הלמידה מהמחקר, הכנסנו לבלנדר, ישבנו בחדר עד שיצא עשן לבן ופיתחנו כמה כיוונים יצירתיים לשם וסלוגן.
לאחר שהלקוחות בחרו את הכיוון אליו הכי התחברו, דייקנו עד שהגענו לשם ולסלוגן המושלם:
"סביב העץ – קהילות יוצרות יער עירוני"

מיתוג חזותי שמשלים את הסיפור  –  פיצחנו שפה ויזואלית חדשה המעבירה את סיפור המותג:
לוגו חדש שמשלב קיימות, טבע וחיבור קהילתי.
✅ שפה ויזואלית ייחודית שמעוררת רגש ושייכות.
✅ מיתוג שלם שמשקף את השורשים והצמיחה של המותג.

התוצאות

זהות חדשה ומדויקת שמשדרת את מהות הפרויקט בצורה חדה וברורה.
חיבור אותנטי לקהל היעד – השם והסלוגן התקבלו באהבה והתחברו לרוח המותג.
מיתוג שמעורר השראה – הלקוחות יצאו עם כלים חזותיים ושיווקיים חזקים להמשך הדרך.

המלצות שלנו לבחירת שם ומיתוג שמספר סיפור:

1

תנו לשם לספר סיפור

שם טוב לא רק מתאר, אלא גם מעביר רגש ומעורר דמיון. הוא צריך לשקף את הערכים של המותג ולא רק את הפעילות שלו.

2

הקשיבו לקהל היעד

בחירת שם היא לא רק עניין אסתטי, אלא מענה לצורך אמיתי של הקהל. בדקו איך הוא נתפס, ומה הוא מעורר בקרב הקבל שנרצה שייזדהה איתו.

3

מיתוג הוא הרבה יותר מלוגו 

השפה החזותית היא ההשלמה הטבעית של הסיפור. צבעים, גופנים, אייקונים – כל אלה צריכים לדבר בשפה אחת ולחזק את המסר של המותג.

תודה לשותפים והשותפות למסע

פרויקט מוצלח הוא כזה שהעבודה בו נעשיית בשותפות. הייתה לנו זכות גדולה של שיתוף פעולה מלא, עם דניאל כץ מ-'יוזמת האנרגיה הטובה' ומיקי כהן מ-'ארץעיר'. תודה על הבחירה ב-Ewise כפרטנרית לתהליך זורם, נעים ומלא יצירתיות ומקצועיות.

בצוות Ewise  – מוכשרות אחת אחת

  • הילה בארי – קופירייטרית, האחראית על יצירת השם והסלוגן
  • עדי אבוטבול – מעצבת, אחראית על עיצוב הלוגו, ספר המותג והחומרים השיווקיים
  • ניהול הפרויקט רחל ריכטר – סמנכ"לית לקוחות ואסטרטגיה
  • ליהי יהודה – מנהלת לקוחות

לסיום,  תהליך בחירת שם וסלוגן מרגיש כמו לבחור שם לילד – צריך שהוא יהיה מדויק, נוח ושידבר באמת. אנחנו גאות להיות חלק מהצמיחה של "סביב העץ" ומאמינות שזה רק תחילת הדרך 💚

בטח תרצו לקרוא עוד

3 טיפים לשגרירי לינקדאין שעושים את העבודה

יש לך בארגון נבחרת שמפרסמת תוכן בלינקדאין?
בעצמך התמנית לשגריר/ת לינקדאין?

מעולה! לייצר תוכן מקצועי זה הכי WIN WIN – הארגון מרוויח עוד חשיפה והשפעה אבל גם הפרופיל האישי מקבל חשיפה ומוניטין.
הנה שלושה דברים שמבדילים בין שגרירים "סבבה" לכאלה שבאמת עושים את זה כמו שצריך.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם