בואו ללמוד מאחד הפרויקטים היותר מעניינים שהיו לנו ב-Ewise.
עד כמה מעניין? עד כדי כך שהמנכ"לית שלנו נכנסה ממנו להריון 😍.
רקע לאתגר – להפוך לימון ללימונדה
"אסף הרופא" שינה את שמו ל"מרכז רפואי שמיר", גם את בית היולדות היה צריך למתג מחדש וזה כמובן בעייתי כשהשם מושרש בקהל היעד עשורים רבים.
איך להפוך את האתגר להזדמנות? איך להטמיע שם חדש וגם להגדיל את כמות היולדות שבוחרות ללדת שם?
הצעד הראשון – להבין את המציאות האמיתית
בתהליך המחקר גילינו שהשוני בין בתי החולים הוא קטן.
כן זיהינו עוצמה מובהקת לאסף הרופא בשינוי הגישה לעבר כזו שמאפשרת ליולדות המון חופש בחירה בתהליכי הלידה והאשפוז.
ועכשיו – למתוח את השוני ולייצר בידול אמיתי
בתוך המסגרת שהייתה לנו לפעול, הבנו שנוכל לייצר בידול משמעותי אם נשפר את החוויה הקיימת ולא רק נארוז אותה מחדש.
המלצנו על שדרוגים רבים ולשמחתנו גילינו שותפים אמיתיים בבית החולים, שחיבקו את ההמלצות והטמיעו איתנו חווית לידה חדשה ומרגשת.
הפיצוח – כל מה שיולדת חולמת
הטמענו בתוך המחלקות השונות את החזון וחיברנו את השטח למשמעות שבהבטחה הגדולה לאפשר ליולדת שליטה על תהליך הלידה שלה, עד כמה שהיא יכולה במסגרת רפואית ובטוחה.
הוספנו פיצ'רים שנגעו בצרכים האמיתיים של יולדות והפכו את חווית הלידה לייחודית: מוזיקה אישית בחדר הלידה, ארוחה ממסעדה לפי בחירה עד למיטת היולדת הטרייה, בגדים מתוקים לבייבי במגוון של משפטים משעשעים ואפילו תמונה משפחתית למזכרת על ידי צוות צילום מקצועי.
התוצאות – נולדו ים של לידים חדשים
גדל השיח החיובי סביב בית היולדות, החלה ההטמעה של השם החדש ובנוסף גדלה כמות היולדות במלונית, בחדרי הלידה וחל שיפור בשביעות הרצון מכנסי היולדות.
הטיפ שלנו | רדו לשטח! זה הכלל הכי חשוב באסטרטגיה שיווקית אפקטיבית
קודם כל חובה לא לנסות לכפות על הארגון בידול שלא קיים במציאות,
ולזכור שביום יום את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שאנחנו נתווה,
השטח יצטרך להוציא לאור.
לפני תהליך האסטרטגיה, במהלכה וגם אחרי ההטמעה שלה:
חובה להסתובב ולדבר עם הא.נשים.
הצוות, ההנהלה והלקוחות של הארגון יוכלו לעזור לך לייצר אסטרטגיה שתצליח להיות מוטמעת ותחזיק לאורך זמן.
תודות
תודות לאלו שעזרו לזה לקרות 😊
- הובלה, פיצוח ומנטורינג: גיא גורן
- מיתוג עוצמתי: Wicked
- הפקה משותפת של סרטונים ועבודה מכל הלב: איתמר
- שיתוף פעולה מהחלומות של כל חברת דיגיטל: אסף מנצור
- קמפיינים שהביאו תוצאות: קובי שדה
- בק אופיס ותמיכה: מיטל קסלברג
- הפקות הכנסים: שרון מחברת DNA
- והכי חשוב – לקוחות שבלעדיהם כלום לא היה קורה: אופיר, חנן, ענת תודה על האמון והריצה המשותפת.
בטח תרצו לקרוא עוד
4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.
שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.