את מגדל, קבוצת ביטוח פנסיה ופיננסים מהמובילות בישראל כולנו הכרנו ואפילו עבדנו בעבר יחד.
אבל בפרויקט הזה התמזל מזלנו להכיר ולעבוד עם מחלקת ההדרכה המיוחדת של מגדל שמכשירה, ובעיקר מעשירה, צוותים בתוך החברה וגם סוכנים וסוכנות מחוצה לה.
לספר את הסיפור – פנימה והחוצה
האתגר היה למצוא קונספט קריאייטיבי אחד, שיתאים לקהל הפנימי של עובדים ועובדות שכירי הארגון וגם לסוכנויות ביטוח שעוברות הכשרות במגדל.
בנוסף לקהלים המגוונים גם נושאי הלימוד עם שונות אדירה:
ממערכות וממשקים, ועד פיתוח אישי וכלים ניהוליים (באמת הדרכות שוות ומושקעות).
100 שאלונים עם שאלות פתוחות כדי למצוא תשובה אחת
בנוסף ללמידה מעמיקה של כל החומרים הקיימים, רצינו להתחבר לשטח כדי להגיע למכנה המשותף האמיתי.
יצאנו לשאלון מעמיק, עם שאלות פתוחות (כן כן, הניתוח הרבה יותר מורכב).
זה עזר להציף הרבה אותנטיות לגבי העמדה של המפקחים והסוכנים ביחס למחלקה ולאתר החדש.
מהסקר הלקוחות שלנו הרוויחו פעמיים:
פעם אחת בקבלת שיקוף של כל העוצמות שעלו מהשטח וגם הצעות לשיפור,
ופעם שנייה אנחנו קיבלנו תשובות כדי ליצור לקונספט מדויק וחכם.
הפיצוח בול ועכשיו אפשר להטמיע אותו קונספט קריאייטיבי, לוגו וסלוגן:
מגדל ACADEMY
מרחב הלמידה שלך.
אחרי שאושר הקרייאטיב עברנו לרענון קופי ועיצוב של כל מסעות הלקוחות של ההכשרות השונות –
משלב הרישום ועד המשוב לאחר ההכשרה.
בזכות המחקר הרחב היה לנו קל מקצועית לתת מענה לתכנים רבים וגם יצרנו תבניות וטמפלטים לשימוש עצמאי של מחלקת ההדרכה במגדל.
שתי המלצות שלנו לתהליכי מיתוג קטנים כגדולים
1
לא לוותר על מחקר איכותי
זה מה שמייצר תוצאות מדויקות וגם נותן לארגון תובנות משמעותיות לשיפור והעצמה לטווח הארוך והרבה מעבר לפרויקט נקודתי כזה או אחר.
המחקר יכול להתבצע במגוון של דרכים והבחירה בדרך הנכונה תלויה במטרות, בכלים שעומדים לרשותך וגם בתקציב של כסף וזמן.
2
לבריף אחד יש הרבה תשובות
אין הרי בשיווק תשובה אחת מוחלטת ובכל זאת צריך להחליט על מיתוג מסוים. אנחנו בעד דיון פתוח:
להציע מספר שמות וסלוגנים שכולם יתנו מענה לבריף אבל בפוקוס על ערך שונה בכל אפשרות. ואז, יחד עם הלקוחות, להתדיין ולהחליט מה הכי נכון.
(וכך גם בחרנו עם מחלקת ההדרכה של מגדל את האופציה הסופית).
תודות
קודם כל למופלאה שלומית שבתאי – אשת מקצוע ושיחה שפשוט תענוג לקדם איתה מהלכים.
ולמנהלות ענבל וורד שיצרו סביבה מאפשרת שאפשר לעוף בה יחד.
בצוות שלנו עבדו לילות כימים עמוס כארט דיירקטור, רחל בניהול הלקוחות והאסטרטגיה והילה על הקופי המצוחצח.
בטח תרצו לקרוא עוד
4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.
שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.