במקס צוות חכם שמחפש ללמוד לדוג
את חברת MAX ליווינו בתהליך של הטמעת אפיון שפה חדש.
בסדרת סדנאות וייעוצים פרטניים – גילינו צוות מחויב וסקרן, שעם הזמן קיבל מאיתנו את הכלים לעצמאות בכתיבה שתואמת את אישיות המותג.
מאז ועד היום פרויקטים מיוחדים מגיעים אלינו, וכך גם קרה עם פרויקט שיפור מכתבי הגבייה ללקוחות.
יצא לך להיות בחוב? זה לא נעים
בגבייה אין תוכן כיפי, אז החלטנו שכדי להביא את האישיות הכיפית והנגישה של מקס לידי ביטוי, נייצר הודעות כמה שיותר נגישות וברורות ומשם נביא פתרון לתחושות התסכול של הצד החייב.
יצירת קופי בלי לעגל פינות
רצינו לייצר מכתבי גבייה מכבדים, שקופים וברורים ללקוחות –
אז חפרנו עמוק עמוק כדי להכיר את כל הפינות העסקיות ושאלנו את הצוות של מקס שאלות קשות והם ענו עם תשובות מלאות ומעמיקות.
(אין עליך קובי!)
התוצאות לא איחרו: 10% שיפור בגבייה
ההודעות החדשות שכתבנו עלו למערכת הגבייה ואנחנו קססנו ציפורניים!
אחרי חודשיים הגיע הטלפון המיוחל שמספר לנו על תוצאות יוצאות דופן.
מה שבטוח – הפרויקט החזיר את עצמו מהר מאוד 😉
ארבעה טיפים שאפשר לקחת מכאן להטמעת שפה בארגון
1
לטקסטים יש כוח לעורר רגשות ולייצר חיבור למותג.
צרו הודעות שירות אמפתיות ש'מדברות' בקול של אישיות המותג – זה יהפוך כל תהליך לאפקטיבי יותר.
2
בעזרת תהליכי ליווי מקצועיים לכתיבה, אפשר ללמד את הצוות בארגון שלך לכתוב טוב יותר, במיוחד בעולמות השירות שבהם כמות התוכן היא אינסופית.
עם זאת, תכנים בעלי חשיפה ומשמעות גבוהה, מומלץ להוציא מהארגון לכתיבה מקצועית.
3
לשאול ולהעמיק זה המתכון לקופי משמעותי שמייצר שינוי.
דיוק המסר מתאפשר רק אחרי חיבור לאג'נדות העסקיות, והבנת הרקע של הקהל, מה עובר עליו ומה הוא צריך בכל שלב.
4
חובה להמשיך ולבחון מונחים מקצועיים ומשפטיים:
האם גם א.נשים מחוץ לתחום יבינו בקלות את המסרים?
כדי שלא ישארו שאלות או תהיות לצד שקורא את התוכן – יש לפשט ולהנגיש את המסר בצורה בלתי מתפשרת.
תודות לאלו שאפשרו לנו לייצר קופי בלתי מתפשר:
רויטל אלעזר – שתמיד מצליחה להזיז הרים ועושה את זה במקצועיות וחיוביות מדבקת
קובי שילוח – שחשף אותנו לעולם הרגשי שמאחורי החובות וענה גם על השאלות הכי קשות
וכל הנפשות שהאמינו בנו: נועם, הלנה, עדי וצוות השיווק
כנרת יפרח על אפיון שפה מדויק ופרקטי במקסימום 😍
ועל הביצוע הבלתי מתפשר: רוני וובר צדוק האלופה מהצוות שלנו
בטח תרצו לקרוא עוד

תקשורת פנים ארגונית: העקרונות שיחזירו את האמון בהנהלה ויבנו שותפות
בואו נדבר בכנות:על התסכול גדול שבתקשורת פנים ארגונית. הובלה של הקשר עם העובדים דורשת השקעת זמן רב בכתיבת מיילים "חשובים" ובניוזלטרים. ובכל זאת, הפידבק של העובדים והעובדות הוא שהדברים לא מתוקשרים.

אתר הקריירה של 2025: כלי גיוס אסטרטגי, לא רק לוח מודעות
סוף השנה כבר מעבר לפינה, ותקופה זו מביאה איתה אתגרים רבים: סיכומי שנה, הכנת תוכניות עבודה, הצגת יעדים והישגים – הכול מתנקז אל תוך מצגות שאמורות לשכנע, לרתק, ולעורר השראה.

מיתוג מעסיק חכם – זה בדיוק מה שצריך להעסיק אותך
מיתוג מעסיק חכם, מדויק ואנושי זו לא סיסמה.
זו תשתית שמאפשרת לארגון שלך לצמוח, למשוך את האנשים הנכונים ולשמור עליהם לאורך זמן.
אם גם לך מרגיש שהגיע הזמן לדייק את הסיפור, לחזק את החיבור עם הטלנטים ולהפוך את הגיוס והשימור לאתגר פשוט יותר – אנחנו כאן 💜
בואו נדבר על איך מיתוג מעסיק יכול לעבוד גם בשבילכם.