כתיבה וסטוריטלינג
לפצח סיפור בצורה מדויקת, חכמה ואנושית
סיפור טוב הוא הגשר הכי יפה ויציב בעולם: הוא יוצר חיבורים בין א.נשים לבין מסרים, מטרות חזון וערכים של המותג. פיצוח של כל אתגר תוכן תמיד יתחיל באסטרטגיה שיווקית שחוקרת לעומק את אישיות המותג ומספרת סביבו סיפור אותנטי שבתוכו א.נשים יכולים להרגיש, להבין ולמצוא את עצמם ואת עצמן.
-
אפיון ושפה
-
מצגות עסקיות
-
כתיבת תוכן
ומיקרוקופי -
כתיבה שווה
-
מסעות לקוחות
אפיון שפה – מסמך עקרונות לשפה הכתובה
מה המותג שלך יותר: מצחיק וקליל או רשמי וממלכתי?
עד כמה נכון למותג להשתמש באימוג'ים וסלנג, ואיזו תחושה הוא נותן למי שפוגש אותו?
אלו רק חלק קטן מהשאלות עליהן נענה במסמך עקרונות מפורט ופרקטי
שיהפוך לתנ"ך של כל אלו שיכתבו את המותג שלך.
והתוצאה – לא תאחר לבוא!
בטווח הקצר: יהיה קל יותר לייצר טקסטים ולאשר אותם. כבר הרווחנו 😉
והדבר הכי חשוב הוא דווקא בטווח הארוך: בתדמית ובתוצאות העסקיות.
אישיות מותג שמאוד מוגדרת וברורה לקהל, מייצרת מוניטין מובהק לאורך זמן, וחוויה טובה פנימה בארגון והחוצה לקהל.
כל מצגת היא הצגה
הצגה בה הקהל צריך להיות מסוקרן, מעוניין ומרותק. גם אם מדובר במצגת נתונים "יבשים" או בסיכום רבעון ססגוני- סיפור טוב הוא לב ליבה של כל מצגת מוצלחת.
המצגות שלנו הן סטוריטלינג בתלבושת פאוור פוינט הכי יפה בעולם 🙂
הן מזקקות מסרים שנחרטים בזיכרון הקהל ומחברות אותם לסיפור הגדול יותר.
העיצוב המדויק, היפה והאינטליגנטי משלים את הסיפור, ויוצר "הצגה": מצגת ברורה וממוקדת שתוביל אותך לגעת בדיוק בנקודה, לעניין ולסקרן את הקהל וכמובן להשפיע.
כתיבת תוכן ומיקרו קופי
למילים יש משמעות
הן אלו שיגרמו לקהל שלך לנקוט פעולה, להאמין במותג וללכת אחריו.
כתיבה מדברת® היא הדרך המקורית שלנו לגעת בצד השני בצורה עוצמתית ואותנטית,
בלי הבטחות שווא ומילים מפוצצות שיווקית –
אלא פשוט לדבר (טוב זה לא באמת כזה פשוט…)
מחלוצות המיקרו קופי בישראל
המומחיות שלנו נשענת על 15 שנים של ניסיון ב-UI/UX עם שילוב של כתיבת ממשקים.
עד היום הגענו לכל בית בישראל ונגענו במיליוני א.נשים בעולם!
ולכן אין דבר שמרגש אותנו יותר מפרויקט כתיבה של אתר, צ'אטבוט, אפליקציה , פורטל פנים ארגוני או מכתבי שירות וגבייה.
כתיבה שווה לכל מגדר והגדרה
לכתוב שווה זה חלק מ-Ewise מהיום שבו נולדנו (כחברה, כן?)
עוד הרבה לפני שמרב מיכאלי הגיעה לפוליטיקה, אנחנו קידמנו והאמנו בכתיבה לכולם ולכולן. 😉
התשוקה שלנו זה לכתוב שווה אבל מבלי לפגוע בחווית התוכן, וזו לגמרי המומחיות שלנו:
כתיבה שהיא אישית, מחברת ונוגעת בקהל באופן שרלוונטי לכל מגדר אבל בלי לאבד את הזרימה של התוכן.
שווה אצלנו: בואו לעשות איתנו יוניסקס בעריכת תוכן הדרכות וייעוץ
>> דוגמה לפרויקט שבו הפכנו תוכן ליוניסקס
>> להזמנת הרצאה לארגון , דברו איתנו
>> להתייעצות ולמידה, היכנסו לקהילה שלנו בפייסבוק
מסעות לקוחות
יעודכן בקרוב
מה המותג שלך יותר: מצחיק וקליל או רשמי וממלכתי?
עד כמה נכון למותג להשתמש באימוג'ים וסלנג, ואיזו תחושה הוא נותן למי שפוגש אותו?
אלו רק חלק קטן מהשאלות עליהן נענה במסמך עקרונות מפורט ופרקטי
שיהפוך לתנ"ך של כל אלו שיכתבו את המותג שלך.
והתוצאה – לא תאחר לבוא!
בטווח הקצר: יהיה קל יותר לייצר טקסטים ולאשר אותם. כבר הרווחנו 😉
והדבר הכי חשוב הוא דווקא בטווח הארוך: בתדמית ובתוצאות העסקית.
אישיות מותג שמאוד מוגדרת וברורה לקהל, מייצרת מוניטין מובהק לאורך זמן, וחוויה טובה פנימה בארגון והחוצה לקהל.
כל מצגת היא הצגה
הצגה בה הקהל צריך להיות מסוקרן, מעוניין ומרותק. גם אם מדובר במצגת נתונים "יבשים" או בסיכום רבעון ססגוני- סיפור טוב הוא לב ליבה של כל מצגת מוצלחת.
המצגות שלנו הן סטוריטלינג בתלבושת פאוור פוינט הכי יפה בעולם 🙂
הן מזקקות מסרים שנחרטים בזיכרון הקהל ומחברות אותם לסיפור הגדול יותר.
העיצוב המדויק, היפה והאינטליגנטי משלים את הסיפור, ויוצר "הצגה": מצגת ברורה וממוקדת שתוביל אותך לגעת בדיוק בנקודה, לעניין ולסקרן את הקהל וכמובן להשפיע.
למילים יש משמעות
הן אלו שיגרמו לקהל שלך לנקוט פעולה, להאמין במותג וללכת אחריו.
כתיבה מדברת® היא הדרך המקורית שלנו לגעת בצד השני בצורה עוצמתית ואותנטית,
בלי הבטחות שווא ומילים מפוצצות שיווקית –
אלא פשוט לדבר (טוב זה לא באמת כזה פשוט…)
מחלוצות המיקרו קופי בישראל
המומחיות שלנו נשענת על 15 שנים של ניסיון ב-UI/UX עם שילוב של כתיבת ממשקים.
עד היום הגענו לכל בית בישראל ונגענו במיליוני א.נשים בעולם!
ולכן אין דבר שמרגש אותנו יותר מפרויקט כתיבה של אתר, צ'אטבוט, אפליקציה , פורטל פנים ארגוני או מכתבי שירות וגבייה.
לכתוב שווה זה חלק מ-Ewise מהיום שבו נולדנו (כחברה, כן?)
עוד הרבה לפני שמרב מיכאלי הגיעה לפוליטיקה, אנחנו קידמנו והאמנו בכתיבה לכולם ולכולן. 😉
התשוקה שלנו זה לכתוב שווה אבל מבלי לפגוע בחווית התוכן, וזו לגמרי המומחיות שלנו:
כתיבה שהיא אישית, מחברת ונוגעת בקהל באופן שרלוונטי לכל מגדר אבל בלי לאבד את הזרימה של התוכן.
שווה אצלנו: בואו לעשות איתנו יוניסקס בעריכת תוכן הדרכות וייעוץ
>> דוגמה לפרויקט שבו הפכנו תוכן ליוניסקס
>> להזמנת הרצאה לארגון , דברו איתנו
>> להתייעצות ולמידה, היכנסו לקהילה שלנו בפייסבוק
יעודכן בקרוב
כתיבה מדברת™️
שלום רב, רצינו להודיעך באופן רשמי כי כתיבה זו אינה משרתת אותך כלל וכלל ומרחיקה א.נשים מהמותג אותו בנית בעמל כפייך''
נכון השורה הקצרה הזאת כבר יצרה ביננו ריחוק?
היא הרבה מעבר ל"כלי", היא תפיסת עולם שרואה בתקשורת כתובה הזדמנות לקרבה אנושית שיוצרת פעולה חיובית ומקרבת בעולם.
כתיבה מדברת יוצרת קרבה ומשקפת שמאחורי המסך הדיגיטלי יש מותג אנושי, חם ואכפתי.
כתיבה מדברת הופכת כל תקשורת כתובה- ממייל פשוט ועד קמפיינים גדולים- למשמעותית, אפקטיבית ומחברת. וכן, יש לה תוצאות שאי אפשר להתעלם מהן.
כתיבה שווה
נכון, בעברית זה לא תמיד פשוט, אבל כשעושים את זה מאז 2012, כתיבה שווה הופכת להיות קולחת וטבעית.
אי אז, עוד כשכולם דיברו בלשון יחיד זכר, EWISE יצרה מהפכות כתיבה שווה אסטרטגיות עבור לקוחות וארגונים במגוון פלטפורמות: אתרים, קמפיינים, מודעות, תוכן לרשתות חברתיות, מיקרוקופי, מכתבי לקוחות ועוד.
כתיבה שווה היא חלק מתרבות כתיבה שמשפיעה על תפיסות חברתיות ומקדמת ערכים של שוויון. EWISE גאה להיות חלוצה אמיתית ולהוביל תהליכים כאלה בעולמות השיווק ומיתוג המעסיק!
קטע מתוך סדנאת כתיבה שווה-ורד חורי
ללמוד ולקבל השראה מהבלוג שלנו
מבוא ל-'כתיבה שווה' ובסופו מתנה שווה
מעטות החברות עם קהל לקוחות ספציפי, שכולו או נשים או
שווה לכתוב שווה – כל הטריקים לכתיבה ביוניסקס
"עברית קשה שפה" שרו יוסי בנאי ורבקה מיכאלי בשנות ה-70
הטעות שעושים אתרים רבים במיקרו קופי
הדוגמה כאן לקוחה מאתר להורדת שקפים. (מדהים אגב!) אבל הטעות