זה סיפור על ידידות מופלאה
יכולנו לתת כותרת אחרת כשהלקוחות הם הבנק הידידותי ביותר?
בנק מזרחי טפחות נותן לעסקים שלו חממה מדהימה לצמיחה והתפתחות. היחס האישי, החשיבה היצירתית וההובלה המקצועית העסקית של הבנק, חברו יחד לעשייה איכותית ואנושית עבור עסקים קטנים ובינוניים.
התחלנו עם תהליך עומק לבניית אסטרטגיית סושיאל, כדי להוציא לאור את הערך שמזרחי טפחות מעניקה ברשת הלינקדאין, ואחרי שנוצרה התשתית התחלנו בניהול העמוד.
ואז פרצה מלחמת חרבות ברזל.
כשהלב במקום הנכון
עם תחילת המלחמה, מזרחי טפחות הפנו את כל המשאבים לעזרה וסיוע. מהרגע הראשון הבנק נכנס לפעילות בלתי פוסקת עבור כל האוכלוסיות שהיו צריכות תמיכה. יצירתיות מיוחדת הופנתה לבעלי ובעלות עסקים קטנים וגדולים – בדרום, בצפון ובמילואים. מענקים כספיים הוכנסו ישירות לחשבונם, מתחמים מיוחדים לקידום העסקים הוקמו באתר הבנק, ובהתאמה למצב – הבנק אירח עסקים מקו העימות בירידים ברחבי הארץ.
לינקדאין בזמן מלחמה
צריכת המדיה בזמן המלחמה בישראל השתנתה מהותית.
א.נשים נצמדו למסכים וזמן הצפייה בטלוויזיה הוכפל (7-12 שעות צפיה בחדשות ביום!). ברשתות החברתיות נצפה גם גידול משמעותי – עלייה של 44%, אך אופי השימוש היה בעיקר גלילה של הפיד, העלאת תכנים ופחות מעורבות על כל סוגיה.
ולמרות הכל: שיפור בנתונים ועמידה ביעדים 💪
ניהול עמוד הלינקדאין לא פסק בתקופת המלחמה. התוכן נכתב ברגישות שיא, מתוך מחשבה על כלל הא.נשים שהוא יפגוש, וההכלה לקשת התחושות הרחבה שיש בתקופה מורכבת כזו. עשינו את מה שאנחנו מאמינים בו ויצרנו פסיפס שמשקף את המציאות, על כל גווניה.
הצלחנו לחבר בעמוד בין מזרחי טפחות לקהל שלה – והחשיפות גדלו בהדרגה עד להכפלתם בחודש דצמבר. המעורבות בעמוד עלתה ב-300% ומספר העוקבים והעוקבות צמח מדי חודש.
1
תוכן רגיש ואנושי.
איך אפשר לכתוב כשנגמרות המילים? כשהתוכן שלך הולך לפגוש א.נשים שאיבדו את היקר להם, משפחות שפונו מביתם, אנשי ונשות מילואים, ובעלי ובעלות עסקים שנסגרו בין לילה?
החשיבה הזו ליוותה אותנו ביצירת הפוסטים ובתגובות בעמוד ואת הפתרונות שמצאנו ריכזנו בוובינר שפתוח לכולם: https://lp.vp4.me/tbsn
2
עקביות ושינוי
שני הדברים המשמעותיים להגדלת החשיפות, המעורבות והמצטרפים והמצטרפות לעמוד היו העקביות והשינוי.
שמרנו בקנאות על העלאת תוכן באופן שוטף אך עם זאת, חישבנו מסלול מחדש בתמהיל התוכן – ושינינו אותו כך שיתאים לתקופה המורכבת, יתן מקום לא.נשים ולסיפורים, יחזק ויאיר את הטוב.
ואיך אפשר בלי תודות...
תודה לצוות מדהים, קשוב ומקצועי במזרחי טפחות: עינב שגיב, מירב ללוש, רביד דרי, סבינה מאיר, קורל מסטר מסילטי, עדי מורבה וסיגל זקשנסקי.
בטח תרצו לקרוא עוד
6 טיפים מנצחים לכתיבת תוכניות עבודה אפקטיביות
תוכנית עבודה היא המפתח להצלחה ארגונית ואישית – היא מספקת
לקראת בניית אתר- 3 נקודות חשובות למחשבה
באוגוסט 1991 עלה לאוויר האתר הראשון בעולם. היום, 33 שנה