איך לרענן אסטרטגית סושיאל במיתוג מעסיק

זה לא 'סתם' מכשיר עם כפתור למים

שטראוס מים עוזרת למיליוני ישראליות וישראלים לשתות מים טובים יותר.
מאחורי ברי המים ('תמי 4') עומדת טכנולוגיה שלא מפסיקה להתקדם, וצוותים אדירים של פיתוח, ייצור, שיווק ושירות.
מעבר לישראל, שטראוס מים היא חברה גלובלית והטכנולוגיות המתקדמות שלה מיוצרות ומשווקות ברחבי העולם!

כמו לשמור על קשר זוגי ארוך

זכינו לעבוד בשותפות ארוכת שנים, עם צוות הגיוס, בניהול עמודי הקריירה במדיה החברתית של החברה.
מדי תקופה אנחנו מרעננות את הבריף ואת האסטרטגיה, זה מחבר את הסושיאל לעשייה בפועל וגם משמר את הגחלת של מערכת היחסים. 😉

גם פרסים מאוד שווים לא יוציאו מאיתנו שאננות!

שנתיים ברציפות זכינו עם פעילות הסושיאל של שטראוס מים בפרס של 'עמוד מיתוג המעסיק' בכנסים מעוררי ההשראה של HRD.
למרות שהפעילות הייתה באמת מצוינת, החלטנו עם הלקוחות שהבריף צריך עדכון ורענון בהתאמה לשינויים בפוקוסים הניהוליים בארגון.

יצאנו לחשיבה – תכף נשוב

למשך שבועיים הקפאנו את הפעילות בעמודים ויצאנו למרתון אסטרטגי עם הלקוחות היקרות.
העמקנו ורעננו את משמעות הערכים הקיימים, דייקנו את קהלי היעד ואת הטון והסטייל בכל אחת מהפלטפורמות.
בהמשך התהליך גם יצרנו קבוצות מיקוד וחשיבה עם שתי מחלקות טכנולוגיות לטובת יצירת תכנים ללינקדאין.

התוצאות: עמודי סושיאל מדויקים ורעננים

חידשנו את השפה ואת העיצוב, ותוך שבועיים וחצי (כן כן יצאנו 👑) היינו מחדש באוויר.
זה איפשר לנו לייצר מאז תוכן ביותר קלות וזרימה, כי עמוד השדרה מוגדר ומובחן יותר.

שלושה דברים ללמוד בניהול עמודי קריירה

1

לא להתעלם מאורות אדומים
הטיפ הזה נכון באופן כללי בהתנהלות שבין חברה חיצונית ללקוחות, ובפרט בניהול סושיאל.
אם קשה לאשר תכנים, יש עיכובים בזרימת המידע או כל חוסר בהירות.
חשוב לא להתעלם או להניח לזה – כי כנראה שיש שם משהו מהותי שדורש טיפול.

2

אגו בצד, תקשורת ושותפות
הרגשנו שהתוכן לא נכון למקום שאליו הארגון הלך עסקית ואסטרטגית – דיברנו על הדברים ושמנו אותם על השולחן.
ביחד עם הלקוחות החלטנו באומץ על עצירת השוטף, ישבנו למיפוי הפערים ויצרנו במשותף את הגשר לפתרון.

3

לשים סימני שאלה כל הזמן
גם אחרי זכייה בשני פרסים על עמודי הקריירה הטובים ביותר, בחרנו לא לנוח על זרי הדפנה ולדחוף את הסושיאל עוד קומה למעלה. לאתגר את עצמנו ולחדש – עבור הלקוחות ועבור קהלי היעד.

תודות לשותפות

אחחח איזו אהבה מקצועית ואישית, אין לתאר!
תודה לשותפות המובילות מור וענונו, נעה זכריה. כלום לא היה קורה בלי שתיכן.
מור שתמיד דוחפת אותנו קדימה ולמעלה ונעה שזורמת איתנו על כל רעיון ומשגרת לנו את חומרי הגלם הכי טובים בשכונה.

מיכל פסטין מהתקשורת הפנים ארגונית, שבעצמה מחזיקה את השפה שיצרנו בצורה מעולה.
חן אופנהיים וכל צוות הגיוס, דפנה וצוות השיווק שתמיד שם לתת עוד זווית.

 

תודה לליטל שכטר, שמתווה את כוכב הצפון ותומכת בכולנו כדי שנגיע אליו.

ועכשיו הצוות שלנו ב-Ewise ונקווה לא לשכוח אף אחת (מלחיץ ברמת האוסקר!) .
הילה לוי שנכנסה לניהול הסושיאל בשנה האחרונה בסערה מתולתלת ועם המון תשוקה.
רחל ריכטר וורד חורי שלפעמים לא ברור האם הן עובדות שטראוס מים או Ewise.
דנה הגר האחת והיחידה על התקתקנות והסדר.
ובסטודיו שדרגה אותנו עדי אבוטבול חיית הלילה המוכשרת ביותר שאי פעם פגשת.
ואחרונה חביבה – רוני וובר. שהתינוק הזה תמיד יישאר גם שלה.

בטח תרצו לקרוא עוד

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם