אלקטרה חברה עצומה עם 14,000 עובדים ועובדות בעשרות חברות בת ופרויקטים רבים בארץ ובעולם.
ועכשיו האתגר האמיתי:
איך לחבר את הצוותים האלו ובו זמנית לייצר גאוות יחידה לחברות הבנות?
איך לסנכרן את כל החברות מבלי לאבד את הצביון בדרך?
הפתרון שהלקוחות בחרו בצדק – פורטל פנים ארגוני
מדובר על פורטל מאחוריו קבוצת שגרירים שאמונה על יצירת התוכן.
את הכל מוביל בצורה מעוררת השראה ברק שר. הוא מנצח על הפרויקט עוד משלבי ההקמה המוקדמים ועד השוטף על כל פרטי הפרטים שלו.
התפקיד שלנו – מתן מעטפת מקצועית
מעבר לתוכן שמייצרים ברק וצוות השגרירים, יש מקומות מקצועיים שבהם נדרשת העזרה שלנו.
עוד לפני העלייה לאוויר יצרנו קונספט קריאייטיבי ושם לפורטל.
כתבנו תוכן לפורטל וליווינו יצירת תכנים באופן שוטף.
מעבר לכך שמחנו לעזור עם סטיקרים, סדנאות ועוד.
לתת את החכה לצוות - הדרכות וסדנאות לקבוצת השגרירים
לצוות שנבחר מהחברות השונות יש תהליך הכשרה סדור וגם מלא תמיכה והעצמה באופן שוטף.
גם אנחנו שמחנו לקחת חלק בתהליך ההכשרה ולימדנו את הכלים החשובים:
- סדנת כתיבה מדברת® – לכתיבה שוויונית לפי אפיון שפה קיים.
- מראיון לרעיון – איך לקחת גרעין של תוכן ולפתח אותו לכתבה מעניינת ומשמעותית.
אחרי המחקר – נולדו התוצרים
יצרנו מספר קונספטים ושמות ומהם נבחר המנצח: Bאלקטרה.
השם מאפשר משחק לפינות הפורטל השונות ובכללי כיף ליצירת מעטפת שיווקית.
שני דברים ללמוד לפרויקט הבא שלך (בפורטל ארגוני ובכלל)
1
חובה ללמוד גם מה שלא עובד
למרות שחיוביות היא משהו שידוע כמאפיין חזק שלנו, בכל פרויקט שעשינו מצאנו שנכון לשאול ולתחקר גם מה לא עבד ללקוחות ולמה.
אלקטרה הגיעו אלינו אחרי כמה ניסיונות למצוא שם לפורטל, והמעבר המשותף על האופציות שנפסלו דייק את גבולות מרחב העבודה שלנו.
2
קהילת שגרירים זה לא "לשגר ולשכוח"
לצערנו מרבית קבוצות השגרירים קמות בסערה ודועכות לאיטן.
היכולת ליצור קבוצה מוצלחת כפי שיש באלקטרה עוברת בעבודה מתוכננת, בליווי אישי ומקצועי, במתן הכשרות והעשרות, וביצירת תגמולים מסוגים שונים ועוד.
תודות
אפרת הבר, שמנהלת את הכל. שותפה שמבינה לעומק את החשיבות בתקשורת ובמרחב המשמעותי שנוצר בפורטל עבור הצוותים השונים.
ברק שר, שיום יום שעה שעה מחזיק את הפורטל הענק הזה ועושה עבודת קודש יצירתית עם צוות שגרירי התוכן. שאפו ברק!
דורית באום היקרה, אמנם לא באלקטרה יותר, אבל הכניסה אותנו בזרועות פתוחות ועם הרבה אמונה בנו ובמהלך של הפורטל.
בצוות שלנו- תודה להילה בארי על פרויקט שנרקם בהרבה אהבה ותשומת לב אנושית וקסומה במיוחד.
בטח תרצו לקרוא עוד

תקשורת פנים ארגונית: העקרונות שיחזירו את האמון בהנהלה ויבנו שותפות
בואו נדבר בכנות:על התסכול גדול שבתקשורת פנים ארגונית. הובלה של הקשר עם העובדים דורשת השקעת זמן רב בכתיבת מיילים "חשובים" ובניוזלטרים. ובכל זאת, הפידבק של העובדים והעובדות הוא שהדברים לא מתוקשרים.

אתר הקריירה של 2025: כלי גיוס אסטרטגי, לא רק לוח מודעות
סוף השנה כבר מעבר לפינה, ותקופה זו מביאה איתה אתגרים רבים: סיכומי שנה, הכנת תוכניות עבודה, הצגת יעדים והישגים – הכול מתנקז אל תוך מצגות שאמורות לשכנע, לרתק, ולעורר השראה.

מיתוג מעסיק חכם – זה בדיוק מה שצריך להעסיק אותך
מיתוג מעסיק חכם, מדויק ואנושי זו לא סיסמה.
זו תשתית שמאפשרת לארגון שלך לצמוח, למשוך את האנשים הנכונים ולשמור עליהם לאורך זמן.
אם גם לך מרגיש שהגיע הזמן לדייק את הסיפור, לחזק את החיבור עם הטלנטים ולהפוך את הגיוס והשימור לאתגר פשוט יותר – אנחנו כאן 💜
בואו נדבר על איך מיתוג מעסיק יכול לעבוד גם בשבילכם.