הטעות שעושים אתרים רבים במיקרו קופי

הדוגמה כאן לקוחה מאתר להורדת שקפים.

(מדהים אגב!) אבל הטעות שהם עשו יכול להיות שגם האתר שלך עושה…

אחרי שבחרתי סט שקפים שרציתי לשלב במצגת שלי

לחצתי על "הורדה" וקיבלתי את המסך הבא:

אגב.. יכול להיות גרוע יותר.
מה דעתך על ההודעה הזו שהופיעה לי באתר להורדת תמונות (אחרי הורדת תמונה כמובן)?

אז מה הטעות הגדולה?

נכון שבדוגמה הראשונה שהבאנו ההודעה לא נוראית, סך הכל קופי סביר וברור
אבל עסקית ושיווקית, יש כאן מחדל. שני דברים קריטיים שהתפספסו בענק:

1. כל תקשורת היא הזדמנות
הרי זה רגע קסום שבו אני מחכה לשקפים שיכולים להקפיץ את הפרזנטציה שלי קדימה!
הנה למשל דוגמה למסך אישור הורדה (מושלם!) של אתר להורדת גיפים:

2. אף פעם לא נוותר על נדל"ן דיגיטלי
הרי אם יציעו לך להוסיף ארוחה במלון באותו המחיר – התשובה שלך תמיד תהיה "כן, תודה!"
אז ככה גם בנכסים דיגיטליים של המותג.
בדוגמה המותג מזמין את ה.אנשים לצאת ממנו!
הם מוותרים על הקהל בקלות: "תוכלו לסגור את החלון ברגע שההורדה תתחיל"…
ממש חבל – כבר הגעתי לאתר ואפילו בחרתי להוריד ממנו מצגת.
אולי תוכלו להמליץ לי להירשם לדיוור ולעדכונים מהאתר?
או לחבר אותי למדיה החברתית שלכם?
או פשוט להוריד עוד מצגת?

תכלס – מה יש לנו ללמוד מזה?

בכל עמוד של אתר ומסך אפליקציה, שעולים לאחר ביצוע של פעולה,
טמונות הזדמנויות עסקיות אדירות להגדלת החיבור עם הצד השני.

הא.נשים שנפגוש בעמודי שבאים אחרי פעולה הם באופן טבעי במעורבות גבוהה יותר.

הם כבר הביעו בנו אמון וביצעו פעולה אחת –
ולכן עלינו לחשוב מה הפעולה הבאה שנרצה להציע להם, כזו שתקדם את מערכת היחסים שלנו.

 

טיפ אחרון לקינוח – לא סתם קוראים לזה עמודי קינוח פעולה

כן כן, זה השם של אותם עמודים שמופיעים לאחר שהמשתמשים ביצעו פעולה.

למה? כי כמו שהקינוח הוא מתוק, מנחם ומענג – כך גם אותם עמודים.
(אם זה פרי, עוגה או גלידה – אנחנו בעד).

קינוח הוא גם כיף ומשוחרר יותר וכך גם הקופי שלכם.

כמובן שלא נכתוב כמו מותג אחר לגמרי,
אבל כן בעמודים האלו מומלץ להתנסות בצד היותר פרוע ומשוחרר של שפת המותג.

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

Tips for successful storytelling in presentations

4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >
Surveys using AI

שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם