שבירת מיתוסים

מה לא לעשות בקידום אתרים בגוגל

לצערנו לא תמיד עולם ה-SEO נקי מהבטחות ריקות, ותכלס כל עולם השיווק הדיגיטלי רווי באמירות גדולות שבמציאות לא יכולות להתממש.

קבלו כמה אמירות שתדעו שאין מצב שמאחוריהן עומד גוף מקצועי באמת ותכלס – שלא יעבדו עליכם.

  1. "אנחנו יודעים בדיוק איך גוגל פועל"
    גם אלו עם המומחיות הגבוהה ביותר לא ידעו בדיוק איך גוגל חושב.
    אפשר לשער, מהניסיון אפשר לדעת חוקי אצבע אבל גם שם יש הפתעות.
    בדומה לנסוחה של קוקה קולה – גם בגוגל לא נוכל לדעת בדיוק מדוע דורגנו במקום ראשון, חמישי או עשירי.
  2. "מבטיחים לכם את השורות הראשונות בגוגל"
    ברגע שמישהו יבטיח לכם מיקום בגוגל, נתקו עליו את הטלפון. ממש ככה.
    אף חברה לא יכולה להבטיח מיקום משום שגוגל מחליטים לבד ולא מתייעצים או משתפים בהחלטות שלהם (בטח שגוגל לא תתייעץ עם חברות מסחריות וספקיות קידום אתרים 😊).
  3. "חובה לכתוב את כל האתר מחדש בשביל גוגל"
    מממ לא תמיד.
    אם התוכן באתר נותן ערך ומעניין – זה מה שחשוב.
    אם כתבת מאמר מקצועי, מקורי שנותן ערך לגולשים – סביר להניח שהוא מצוין לשימוש לצרכי קידום אתרים. יש לעבור עליו ולמטב אותו עבור מנועי חיפוש אבל אין חובה למחוק אותו ולהתחיל מההתחלה.
  4. "אפשר לקדם כל אתר"
    כמו יתר המיתוסים, גם זה לא מדויק. ללקוחות רבים נמליץ על בניית אתר חדש כי אתרים שונים בנויים בצורה כל כך גרועה למנועי חיפוש, שרק כדי לתקן את האתר תשקיעו משאבים רבים ועדיין תישארו פחות טובים מאתרים שבנויים היטב מהבסיס שלהם.


אז מה כן עושים ב
SEO?

  • קודם כל אל תרגיזו את גוגל – חובה לשמור על ההנחיות הברורות של מה לא לעשות.
  • ביצוע פעולות אופטימיזציה בתוך האתר ומחוצה לו יכולים לעזור לכך שגוגל יאהב יותר את האתר שלכם מאשר של האתרים המתחרים.
  • ההמלצה שלנו היא לתעד כל שינוי ולמדוד מה הייתה ההשפעה על האתר.
  • והכי חשוב לא להתייחס למיקומים כאמת המוחלטת. הדבר שחשוב באמת זה שהאתר יביא תוצאות מעבר: פניות, הרשמות, רכישות או כל מטרה שנגדיר.
    גם SEO צריך להביא לאתר גולשים וגולשות שרלוונטיים לארגון ברמה העסקית שיווקית.


תקדמו באהבה ותהנו מהדרך

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

Tips for successful storytelling in presentations

4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >
Surveys using AI

שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית

סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.

להמשך קריאה >

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם