winning-tip-3

3 טיפים להשתתפות בכנס וניהול פרויקטים מורכבים

אצל כולנו מידי פעם עולה האפשרות לקחת חסות לכנס או יריד – את חלקנו זה מלהיב, ולרובנו זה מעלה ובעייקר הרבה סימני שאלה: האם נכון להשתתף?, מה זה ידרוש מאיתנו?

ואיך לנהל את ההכנות לכנס תוך כדי הלו'ז היומיומי, שצפוף גם ככה.

אם גם אצלך קיימת ההתלבטות האם מתאים לארגון שלך לקחת חסות בכנס? הנה כמה נקודות למחשבה שיעזרו לקבל החלטה

בהנחה שכבר קיבלת את ההחלטה והעיצומות לכנס בעיצומן- הנה כמה טיפים מנצחים מנשות EWISE  להפקת פעילות בכנס מרובה משתתפים.

דנה הגר – ניהול משרד ופרוייקטים

("דנה, את יכול לעזור לי משהו?") 

ההמלצה של דנה היא להתחיל כל יום עבודה עם רשימה מסודרת של כל המשימות שיש לבצע היום ולבצע תעדוף מה יותר דחוף, מה חייב להתבצע עוד היום וכו'.

לזכור שבכנס יש דברים שיורדים לדפוס – ועם משימות ההפקה שלהם חשוב להתחיל דבר ראשון!

נגמר היום ועולות מחשבות מקצועיות מחוץ לשעות העבודה?

שליחת מייל או הודעה עם המחשבה שהיתה לי, מאפשרת לנקות אותה מהראש ולא להמשיך להסתובב איתה עד ליום העבודה הבא.

מה עוזר לדנה לא לפספס שום דבר?

לעבוד עם הפלנר האגדי של EWISE עוזר לעשות סדר במשימות וגם עושה חשק וחדוות עשייה.  

רוצה גם את הפלנר? הנה הוא ממש כאן ⬇️

דנה הגר מנהלת משרד ופרוייקטים

מאי רדומיר- עיצוב גראפי 
("מאי תוך כמה זמן את יכולה לעצב לי?")

הצלחה של פרוייקט עיצוב מתחיל תמיד בבריף מדוייק-  מה בתכלס המסר שלך. מה שאולי נראה ברור לך, לא בהכרח ברור בצד השני.

לפי תחילת העיצוב מומלץ תמיד לקיים פגישה קצרה לוודא שהדברים ברורים גם למי שצורך את העיצוב וגם למעצב.ת שמייצרים את תוצרים

חשוב לייצר דימיון משותף לכל הצדדים על ידי רפרנסים ויזואליים שיעזרו להבין את החזון לפרוייקט.

ולסיום- תהיו מציאותיים – עבודת עיצוב לוקחת זמן, לפעמים יש הברקות של רגע ולפעמים נדרשת עבודה של שבוע.

אולי תרצו אופנוע הארלי מפונפן אבל אם מועד ההגשה הוא בעוד חמש דקות כנראה שנצטרך להסתפק באופניים, כמובן שאופניים ממש מגניבות ועשויות כמו שצריך, אבל עדיין רק אופניים (מאי, את רומזת לנו משהו 😉).

מאי רדומיר עיצוב גראפי

ניצן גבאי משען- מנהלת שיווק ומיתוג מעסיק 
(חבר'ה בואו נתמקד)

מבחינת האסטרטגיה של הכנס, דבר הכי חשוב לפני שיוצאים לדרך זה להגדיר מה המטרה.

המטרות האלה מנחות לאורך כל הדרך – כל החלטה תתקבל לאור המטרות האלה.
תכלס תשאלו: האם זה משיג לי את המטרה או לא?
(אם לא אז לשנות כיוון ↔️).

קונספט אחיד

את המסר שהכי חשוב לך להעביר יש לשזור בעקביות בכל נקודת מפגש עם הקהל.
מה עושים אם יש כמה מסרים שחשוב לנו להעביר?
מתמקדים! (המילה האהובה על ניצן 😉).

תזכרו שהמטרה היא שהקהל יזכור אותנו, אם נבלבל אותו רוב הסיכוי שהוא ימשיך הלאה בלי להכניס אותנו לתאי הזכרון.

הנעה לפעולה

תמיד תקפידו על הנעה ברורה – מה הצעד הבא במערכת היחסים עם הקהל.

ניצן גבאי משען ניהול שיווק ומיתוג מעסיק

לסיכום,

כשלפנינו דד-ליין עמוס משימות הדבר החשוב ביותר הוא לפעול בצורה מאורגנת ומממוקדת אחרת קל מאוד ללכת לאיבוד בין שלל המשימות.

 

אז… שיהיה בהצלחה וחשוב לא פחות – תשתדלו כמה שיותר להנות מהדרך!

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם