הצ'ק ליסט המלא לדף נחיתה מוצלח
קיבלת את הדף לאישור לפני עלייה לאוויר.
בטוח שאין לך זמן מיותר לבזבז… אבל איך לדעת האם הוא דף טוב?
אז הנה פוסט עם צ'ק ליסט שיעזור לך לוודא שדף הנחיתה שקיבלת מהספקית שלך, עומד להצליח במשימה שלו 💪
- לפני הכל חשוב להיזכר בבריף – מה הייתה המטרה של העמוד? מי הקהל?
מה ההנעה לפעולה שאותה נבחן?: לרשום לאירוע, לצרף לרשימת תפוצה, לייצר לידים וכו' - לוודא רספונסיביות והתאמה לכל הגדלים מובייל + דסק טופ. לרוב נבדוק 'מובייל פירסט' כי רוב הקהל בד"כ יהיה שם. לבדוק גם את התוכן שבדף כולל פתיחת סרטונים ותמונות וגם לוודא שהטופס עובד מעולה.
(למשל בטופס לוודא שכל שדה פותח מקלדת מתאימה בטלפון של מספרים / טקסט). - הלימה לספר המותג ביחס לעיצוב ולשפה הכתובה.
צריך לזכור תמיד שכל אינטראקציה עם הקהל שלנו, מובילה לחיזוק התדמית שאותה המותג מחזיק. לפעמים בדפי נחיתה מעגלים פינות תדמיתיות.. אל תעשו את הטעות הזו. - כותרת ברורה, חזקה ומסקרנת – מה הרווח הכי משמעותי שהקהל שלך יקבל? מה התועלת הכי משמעותית עבורם?
עם המסר הזה נרצה שישארו אז כדאי שהוא יהיה המסר המוביל ואותו נחזק בכל עמוד הנחיתה וגם בפרסום שמוביל אליו. - כמות תועלות הגיונית – כל שאר התועלות צריכות להופיע בטקסט עצמו ובכותרות המשנה אם יש. אבל לא להתפזר! עדיף למקד סביב אותו המסר, לתמוך אותו במגוון אמצעי תוכן מאשר להביא עוד ועוד תועלות.
- למה שיאמינו למסר שלך?
אם יש דברים שתומכים במסר שהמותג מעיד על עצמו זה קריטי לשלב בדף הנחיתה.
כל "עדות" שמשקפת את היתרון שלך תוכל להגביר את האמון במסר: נתון מספרי חזק, לקוחות גדולים או מוכרים, ביקורת טובה ואמינה, זכייה בפרס, מעמד גבוה בסקר וכ"ו. - בדיקת טקסט ברפרוף:
כל העמוד צריך להיות מחולק לפסקאות קצרות לקריאה פשוטה ולא מייגעת. אפשר להשתמש במדיה תומכת, לחלק לבולטים קצרים ולהיעזר בעיצוב (להרחבה על 'בדיקת טקסט ברפרוף') - הנעה לפעולה ברורה – הדברים החשובים בטופס
- טופס הרשמה ברור, קל להבנה ולא מתחכם שמודגש היטב בעיצוב
- בעמודים ארוכים נוסיף מספר פעמים כפתור הנעה לפעולה שיוביל לטופס כדי להקל על אלו שלא ירצו לקרוא את כל התוכן של העמוד.
- חשוב שאורך הטופס והשדות בו יסננו מצד אחד את הקהל שלא רלוונטי אבל מצד שני לא יעמיסו ויגרמו לזה שאין המרות.
- לבדוק שהטופס תקין ומגיע לכל כתובות המייל והמערכות הרלוונטיות (CRM, דיוור, גוגל שיטס וכו').
- נסו לשלוח טופס ריק כדי לבדוק את הודעות שגיאה – האם הן מנוסחות במיקרו קופי שמחובר למותג?
- לנצל הזדמנויות – לרשום לדיוור
לא לשכוח להוסיף אישור בקומבו בוקס של כניסה לרשימות התפוצה.
אפשר לנסח משהו קליל שגם יעבור משפטית וזה שימוש חכם במשאבי השיווק. - כפתור הטופס
מנוסח בצורה ברורה, שווה, עד 4 מילים ובצבע בולט ביחס לשאר העמוד.
- ניסוח יוניסקס –
חוץ ממקרים בהם הקהל שלך הוא ממגדר מסוים, נרצה כתיבה שווה שבה ירגישו בנוח כולן וכולם. כתיבה אישית וישירה (כמו שעשינו בצ'ק ליסט הזה) תוכל לעזור לך בזה. - אין לאן לברוח
המנעו מאופציות "בריחה" מחוץ לדף הנחיתה כמו לוגו לחיץ שמעביר לדף הבית או Nevigation Bar שיוציא את הא.נשים מחוץ לדף הנחיתה.
את הקישורים לרשתות חברתיות, לאתר הראשי ולאן שחשוב לך להוביל את הקהל – אפשר להוסיף בדף תודה. - ואם כבר עסקנו בדף תודה – איזה כלי מושלם!
זה המקום להודות לקהל על ביצוע המשימה וגם להציע עוד ערך – צפייה בסרטון טעימה רלוונטי, חיבור לרשתות החברתיות ועוד. - הכל מדיד בעמוד?
טלפון מדיד, טופס שמחובר למערכות האנליזה, קודי המרה וצביעת קהלים שמוטמעים בקוד – כל אלו זה הבסיס לניטור ההצלחה ולשיפור ביצועים.
הכל מסומן ב-V ועמוד הנחיתה מושלם?
יאללה, בהצלחה ואמן שיהיו לכם ים של המרות!
בעיצוב: אני תוהה אולי שווה להראות את זה על דף נחיתה מוצלח שעיצבנו? אולי זה יכול להיות שהטיפים קופצים בכל פעם במקום הנכון בדף הנחיתה?
מאמר המשכי אפשרי – __ דרכים לשיפור המרה (אולי זה בכלל הקהל, איפה זה נתקע, צבעים, מיקרו קופי, טכני כמו מובייל וכו')