את הפרסומות של בנק דיסקונט עם רותם סלע כולנו ראינו.
אבל מה המשמעות של המיתוג החדש לסגנון הכתיבה של הבנק?
בדיוק כאן נכנסנו לתמונה.
המיתוג החדש היה חלק ממהלך גדול שגם אנחנו שותפות לו:
מעבר לריענון הנראות העיצובית נעשו גם שינויים מרחיקי לכת שנועדו לשפר את חווית הלקוחות של הבנק ולהמשיך להתאמץ עבורם.
התפקיד שלנו – גיבוש אפיון שפה פרקטי ונגיש
לבנק יש עשרות כותבים וכותבות ולכן היה צריך לייצר אפיון פרקטי ונגיש עם מגוון אדיר של דוגמאות.
כדי להכיר את הבנק וערכי הליבה יצאנו לספיד דייט עם הצוותים השונים והלקוחות:
האזנו לשיחות במוקד וצללנו לאינספור תיקשורים ומסמכים
עכשיו הגיע הכיף האמיתי: חיבור כל הנקודות למסמך אפיון שפה.
שפה חדשה הונפקה לבנק דיסקונט
לבנק אלפי נקודות מפגש עם הלקוחות:
מהסניפים ועד הדיגיטל, מהשירות ועד המשפטיות.
לשנות ולשפר שפה בבנק זה תהליך ארוך שלא קורה ביום,
והדרך הארוכה נפתחה עם אפיון חדש שאושר – הנפקה מרגשת במיוחד 😉
בהשקה חגיגית קיימנו סדנאות לכלל הכותבים והכותבות של הבנק
וכדי להקל על ההטמעה יצרנו גם תקציר באינפוגרפיקה (כי היי, במסמך המלא יש 60 שקפים).
1
אם היה תהליך מקדים – תמיד נבוא בצניעות ונלמד אותו –
כדי לייצר עקביות ואחידות באישיות המותג חובה לחבר בין המיתוג הויזואלי לבין השפה והתקשורת הכתובה. התדמית השיווקית שאותה הארגון רוצה תתרחש רק כשהשפה העקבית תפגוש את הלקוחות שלנו לאורך כל החוויה מהאפליקציה ועד המכתב או המייל האישי.
אם נכנסנו לארגון וכבר יש אסטרטגיה ותהליכים, תמיד נתחבר אליהם ונוסיף עליהם את הקומה המאוד מקצועית שלנו.
2
באפיון שפת מותג חשוב לנוע בשני ערוצים:
– מלמעלה למטה ⬇ להביא את הארגון, החזון, הערכים וכוכב הצפון
– מלמטה למעלה ⬆ להיות בשטח, לשמוע את האתגרים והפערים וליצור אסטרטגיה שתחבר בין כל הנקודות באופן אותנטי.
תודות
הילה בארי – קוסמת המילים שכל עבודה איתה היא תענוג צרוף לנו וללקוחות. משלבי המחקר והאפיון ועד כתיבה וסדנאות.
והלקוחות שלנו שצלחו איתנו את כל האתגרים שבדרך והמשיכו להחזיק את החשיבות של שפה ייחודית לבנק: קרן ברנע ברגר שרצה איתנו תמיד יד ביד וסביון בר-סבר שכל פגישה איתה עזרה לנו להכיר את הבנק ולהתאהב. תודה גם לכל אלו שפגשנו בדרך ועוד נפגוש בהמשך ✨.
בטח תרצו לקרוא עוד
4 טיפים לסטוריטלינג מנצח במצגות
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.
שימוש ב-AI ליצירת סקר לשיפור תקשורת פנים-ארגונית
סקרים הם כלי מרכזי בניהול משאבי אנוש, המספקים לארגון הבנה מעמיקה של תחושות העובדים, הצרכים והאתגרים שהם חווים. סקרים מאפשרים לא רק לאסוף נתונים כמותיים על שביעות רצון או מחוברות, אלא גם להבין את הדינמיקות הפנימיות שמניעות את הארגון. דוגמה בולטת לכך היא סקרי מחוברות, בהם נמדדת תחושת ההשתייכות והמעורבות של העובדים.
כיום, בעזרת כלים מבוססי AI , ניתן לשפר משמעותית את יעילות הסקרים ואת ניתוח התוצאות שלהם.