הקהל הבא שלך למיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק מתחבר אוטומטית לקהל של עובדים ןשל מועמדים- זה המובן מאליו. 

הפעם אנחנו רוצות לדבר על הקהל הבא שלך למיתוג מעסיק- קהל השגרירים שלא חשבת עליו

חברות שמספקות שירות במיקור חוץ לארגון שלך זה קהל שפוגש את הארגון ולפעמים ההיקפים שלו אף נרחבים יותר משל הצוות הפנימי.

חשבת פעם כמה משמעותיות החברות האלו למיתוג המעסיק

זה קהל מגוון שיש בו חברות גדולות (למשל של שינוע, מוקדים במיקור חוץ, אחזקה) ועד פרילנסרים קטנים שיעשו עבודות גרפיקה ותוכן.

כך או כך – זה קהל שצריך לחבר לארגון משתי סיבות מרכזיות:

  • ביזנס – נכון לכל ארגון להיות הפייבוריט של הספקים שלו. זה משפר ביצועים ואפילו מוזיל עלויות
  • שיגרור הארגון ומיתוג מעסיק – בסוף היום הספקים והספקיות הם אלו שידברו על הארגון דברים טובים, יגנו עליו בזמני משבר ואפילו יחברו אליכם מועמדים ומועמדות פוטנציאליים.
 

EWISE  חושפת – מילה אישית על הקושי של ספקיות

אנחנו בעצמנו חברה המספקת שירותים לחברות וארגונים גדולים.
צוות של כ-20 א.נשים עם המון אהבה ללקוחות שלנו.

אבל… אין לנו מחלקת HR מפוארת ודברים שמובנים מאליו עבורכם ומאוד קלים לביצוע בארגונים – הם המקומות שלנו הכי קשה להתארגן עליהם:
להתנדב ביחד, לייצר טכס מכובד ביום השואה, להביא תוכן ייחודי כמו מפגש עם משפחה שכולה ביום הזיכרון או הרצאות מובילות עם מרצים ומרצות מ עוררי השראה ועוד.

אז מה אפשר לעשות עם הקהל המושלם הזה?
לחשוב ב"שפת ספקית", להחזיק את הקהל בראש

קודם כל תחשבו על הקהל הזה. מפו את הספקים ואת הגורמים בארגון שנוגעים בהם ותתחילו לחשוב בשני כיוונים:

  1. מה מתוך הפעילות הנוכחית שיש לעובדי ועובדות החברה אפשר להזמין ספקים?
    אירועי רווחה רלוונטיים שפתוחים ואינם אינטימיים (כמו טקסי זיכרון), התנדבות
  2. מה בעבודה הקיימת איתם כבר יכול להיות טוב יותר ללא השקעה נוספת?
    גייסו את הצירים השונים שנוגעים בהם בארגון לתוך המטרה המשותפת – עצם השיח הפנימי שלכם והתעדוף של הספקים כקהל רלוונטי כבר יעשה תפנית ביחס אליהם.
 

ריכזנו את כל הרעיונות לחיבור ספקים למיתוג מעסיק:

חיבור לביזנס

  • חיבור לחזון ולערכים באירוע עם המנכ"ל/ית או הנהלה בכירה
  • היכרות עם פרוטפוליו המוצרים (האם כל מי שמספק שירות יודע/ת על כל הפעילות העסקית?)
  • פתיחת כתובת להצעות ייעול של ספקים – דברים שרואים משם ולא רואים מכאן
  • הדרכות מקצועיות רלוונטיות (אפשר לתת גם לספקים להעביר את ההדרכה!): הדרכה על ספר מותג, הרצאה של הרכש, סדנת שפה לספקי תוכן, להכיר תהליכי עבודה, אג'נדה של שירות, חזון וכו'
 

חווית ספק/ית:

  • תהליכי רכש מיטיבים בכניסה לעבודה – מו"מ מכבד, הבנה עמוקה של צרכים ועוד.
  • קיט כניסה לעבודה המשותפת – ערכת וולקאם כיפית שמסבירה על תהליכי הרכש, נותנת מספרי טלפון ומיילים רלוונטיים, והכי חשוב מחברת לחזון, לערכים ולמוצרים
  • איך נראית החשבונית – האם יש מקום להכניס לשם תוכן שיווקי וגיוסי?
  • תקשורת שוטפת – דיוורים קבועים חודשיים (ניוזלטר או קהילת וואטסאפ) שמשתפים ומחברים אותם לארגון.
 

עוד ערוץ לגיוס ושיווק

  • ספרו לחברות הספקיות על השקות מוצרים, חברו לעשייה העסקית וצרו הטבות והצעות ערך ייעודיות להם.
    תרצו שהספקים (כמו גם הצוות) יהיו הלקוחות הנאמנים ביותר!
  • חמ"ח – תגמול על הפניות מועמדים ומועמדות.
 

ספקים נמצאים בבדידות גדולה

כמו שסיפרנו קודם על עצמנו – חברות קטנות ובטח ובטח פרילנסרים ועסקים קטנים, חיים את העולם העסקי בבדידות גדולה.
מצד שני לארגון שלכם יש המון אירועים שאפשר פשוט להזמין אליהם:

הזמינו לאירועים פנימיים שגם ככה הם לא אינטימיים או מחלקתיים (הרצאות, טכסים וכו')

אפשרו לספקים להתנדב דרככם ואיתכם.

בתקציב נוסף  – עוד רעיונות מתקדמים לחיבור של ספקים וספקיות

    • להתייחס באופן אישי בשמחות ובמקרים ספציפיים ובהתאה להקיפים איתם.
    • יום כיף למשפחות הספקים
    • אירועי נטוורקינג בין החברות הספקיות השונות
    • לייצר מיטאפים מקצועיים ללמד אותם ולהעשיר אותם במיומנויות רכות שרלוונטיות עבורם
    • אפילו להעניק להם שעות ייעוץ עסקי ללא עלות (אולי אפילו מנטורינג מתוך הארגון)

שנסכם?

כלהרעיונות שהעלינו ובטח עלו לך עוד מלא מלא רעיונות חדשים… מתכנסים להזמנה שלנו
להחזיק עוד כוכב צפון חדש במיתוג המעסיק: להיות החברה שהספק מתרגש לתת לה שירות!

 

לקריאה נוספת-איך לעשות סדר במיתוג מעסיק בארגון 

 

 

ללמוד עוד מהבלוג שלנו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם