שינוי שם משתמש בפייסבוק - לא עוד חפשו אותנו בפייסבוק! | ewise


לא עוד חפשו אותנו בפייסבוק

די! נמאס לי!

לא רוצה יותר שעסקים יגידו לי לחפש אותם בפייסבוק!

בטח עולה לך השאלה- "מה היא רוצה?, מה רע בזה?"

אז הנה הסבר מפורט למה זה לא ניסוח נכון ומה עדיף במקום...

 

למה זה לא טוב ללקוח

מעיניים של לקוח זה אפילו מעליב, לא?

מה זה שעסק אומר לנו לחפש אותו? לא קצת מזכיר לכם "חפשו את חברים שלכם"?

האם הלקוח באמת הולך ומחפש את העסק בפייסבוק?

ואם כן, עולה השאלה מה הוא מוצא....

 

החיפוש בפייסבוק הוא במילים יפות.... מחורבן...

לקוחות הולכים וטורחים ומחפשים אותנו ואז לא מוצאים אותנו כי הם לא הקלידו בדיוק מושלם את שם הדף, או שהשם שלנו מופיע גם אצל מתחרים או בתחומים אחרים או יותר גרוע הם יגיעו לדף אחר או לקבוצה עם השם שלנו רק ששם זו קבוצת השמצות של לקוחות לא מרוצים...

 

בקיצור- זה לא טוב לעסק

כמו שכתוב למעלה - העסק נפגע מזה.
גם קטן הסיכוי שהגולש אכן ימצא את העסק בפייסבוק וגם העלבנו אותו.

 

אז מה כן? שינוי שם משתמש בפייסבוק

שאלה מצוינת! יש בפייסבוק  אפשרות חד פעמית לשינוי הכתובת של הדף שלנו!

כלומר, אנחנו קובעים מה יהיה אחרי ה facebook.com

ואז בפרסומים שלנו אונליין ואופליין פשוט נפנה את הלקוחות לכתובת האתר בפייסבוק בדיוק כשם שאנחנו עושים כשמפנים לאתר אינטרנט!

 

איך משנים username בפייסבוק (שינוי כתובת הדף)

שינוי כתובת הדף וקבלת URL ייחודי לנו הוא תהליך פשוט מאוד.

אבל חשוב לשים לב!!!

זהו שינוי שאינו הפיך!!! 

בדקו היטב שהשם שבחרתם רשום ללא טעויות כתיב ומייצג את מה שתרצו לייצג.

השינוי יכול להתבצע רק אחרי שיש מינימום של 25 אוהדים (לייקים) בדף.

 

צעד אחר צעד בשינוי שם משתמש

נכנסים לכתובת facebook.com/username

שם ניתן לשנות בחלק העליון שם משתמש של הפרופיל האישי ובחלק התחתון שם משתמש של הדף העסקי.

לא להתבלבל! שנו את שם המשתמש של הפרופיל לשם שלכם ואת שם הדף למה שמתאים לדף עסקי!

בוחרים את הדף הרצוי מתוך רשימת הדפים אותם אנחנו מנהלים מקלידים שם ובודקים אם זמין. אם השם פנוי ואתם משוכנעים שזה השם בשביל הדף שלכם אשרו את השינוי.

 

חוקים והמלצות לשם משתמש

  • השם חייב להיות באנגלית מינימום 5 תווים
  • אין אפשרות לרווחים או תווים אחרים אלא נקודות
  • כדאי שהם יהיה קצר ככל האפשר וקליט
  • כדאי שזה יהיה שם שקל לאנשים לאיית (כך שאם יאמרו אותו בטלפון יוכלו אנשים לאיית אותו בקלות וכמו שאתם חשבתם)
  • ניתן שהשם יכיל מילות מפתח ואת שם העסק / האדם העומד מאחוריו

 

אז בהצלחה...

מצאו שם משתמש קצר וקליט שיהיה פנוי עבור הדף שלכם ואז בפרסומים שלכם תוכלו להכניס את כתובת הדף כך-

http://www.facebook.com/seo.and.marketing


 




לא עוד חפשו אותנו בפייסבוק



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner