ewise - שלבו חכם את פייסבוק באפיקי שיווק אחרים


מאמר- שילוב חכם של פייסבוק באפיקי שיווק אחרים

פייסבוק זו לא הפלטפורמה היחידה לשיווק העסק שלנו. אסור לארגונים לשכוח שיש בפייסבוק חוסר יציבות למשווקים ולכן לא נשים את כל הביצים בסל אחד (בטח לא בסל שכל העת רוטט).


"חפשו אותנו בפייסבוק"

את הקישור לפייסבוק נרצה לשים גם באפיקים אחרים כמו שילוט, עיתונות ופרסומות אחרות.
מכירים את זה שחברות מפנות אותנו לחפש אותן בפייסבוק או שפשוט עסקים מוסיפים לשלט אייקון של פייסבוק?
אכן חברות רבות עושות את הטעות וכותבות בפרסומות לחפש אותן...

 

למה זו טעות?

משני טעמים-

  1. אחד בעיניי זה מעליב ומזלזל להגיד ללקוחות "חפשו אותנו" זה לא ניסוח שיווקי אלא ניסוח מזלזל.
  2. דבר שני החיפוש בפייסבוק די בסיסי ולכן אם ניתן לגולשים לחפש אותנו יכול מאוד להיות שהם יגיעו למקום אחר ולא לדף אליו רצינו שיגיעו...
    ולכן, חשוב לתת לדף בפייסבוק כתובת URL על ידי שינוי שם המשתמש של הדף. ואת הכתובת הזו לפרסם בכרטיסי ביקור, פרסומות, שלטים ואפילו בחשבוניות ללקוח.

קישור לדף הפייסבוק מאתר אינטרנט

באתרי אינטרנט אנחנו רואים פעמים רבות קישור לפייסבוק. כאשר אנחנו מוציאים את הגולש מהאתר שלנו לעבר הפייסבוק אנחנו איבדנו אותו לטובת החברים שלו בפייסבוק וכל הגירויים אליו הוא חשוף שם (צ'ט, דף הבית, הודעות, התראות וכו').
מה עושים?
במקום להכניס קישור "רגיל" מהאתר שלנו לדף הפייסבוק נטמיע תיבת לייק באתר.

 

לסיכום- השתמשו בפייסבוק בתבונה ובזהירות ובהצלחה!

 

אתם מוזמנים לקרוא על שירותים מקצועיים, קורסים ומאמרים נוספים על שיווק בפייסבוק.

 

 




מאמר- שילוב חכם של פייסבוק באפיקי שיווק אחרים



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner