ewise | ניהול דף בפייסבוק זו משימה למקצוענים ברשת חברתית


ניהול דפי פייסבוק

ככל שעובר הזמן, ניכר כי פייסבוק הופכת לאפיק פרסום נוסף שכמעט כל עסק מרגיש חייב להיות נוכח בו בדרך כזו או אחרת.

לפי חוקי פייסבוק אסור לנהל פרופיל אישי לעסק וחובה לפתוח דף אוהדים (דף עסק).

 

דף בפייסבוק- מה לדעתנו יעיל עבור עסקים בגדלים שונים

עצמאיים, נותני שירותים שהם הבעלים של עסק שמוגדר "עסק של אדם אחד" כנראה יעדיפו שלא לפתוח דף אוהדים וכנראה יסתפקו בפעילות נכונה בפרופיל האישי.

 

עסקים קטנים יעדיפו לפתוח דף אוהדים אבל לנהל אותו בעצמם. להם אנו ממליצים לעבור קורס פייסבוק לעסקים, כדי למזער טעויות ולהגדיל יעילות.

 

עסקים בינוניים סביר שיקימו דף עסקי בניהול חיצוני כדי העובדים יוכלו להתפנות לעיסוקים המקצועיים שלהם ולא יהיה צורך להוסיף עובדים לתוך הארגון.

 

עסקים וארגונים גדולים יכשירו את אחד העובדים ממחלקת השיווק לעסוק במדיה חברתית ובניהול דף הפייסבוק של הארגון. חשוב לקחת ליווי מקצועי להכשרה ולהחלטות אסטרטגיות הנוגעות בפעילות בפייסבוק.

 

ניהול דפי אוהדים כולל:

  • למידת התכנים המקצועיים של העסק
  • החלטות אסטרטגיות
  • הכנת תוכנית שנתית לשיווק בפייסבוק
  • חיבור מדיות ובמות נוספות לשיווק העסק
  • פרסם סטטוסים
  • ניהול אוהדים
  • מענה לתגובות ופרסומים של אוהדים
  • פעילות טקטית בדפים אחרים.

מקצועיות ואמינות

חשוב לציין שגם כאשר אנחנו נותנים מענה לניהול דף הפייסבוק, יש חשיבות אדירה למענה המקצועי של העסק ולכן יש לתת נציג מתוך החברה יעבוד מולנו ויוכל לתת לנו מענה מקצועי במידת הצורך לגבי הנושאים המקצועיים הארגון.

 

מעוניינים להפיק מדף הפייסבוק שלכם יותר? חייגו אלינו 09-7-660-670

 

ניתן גם לפנות ישירות אל ורד גם דרך  google+

 

 




ניהול דפי פייסבוק



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner