כיצד לבחור מערכת ניהול תוכן


כיצד לבחור מערכת ניהול תוכן

אמנם יש חידושים כל העת אבל נכון ל 2011, אלו המאפיינים שחובה שתהיה למערכת ניהול התוכן שלכם ובכלל הנחיות לבניית האתר:

דבר ראשון- נראות לגוגל

זהירות! גוגל לא רואה הכל אל תבנו אתר בשפות שגוגל לא רואה. אל תייצרו בר ניווט ראשי שעשוי בטכנולוגיית פלאש, ג'אווה או שכולו תמונה אחת. כדי שגוגל יקרא את האתר- טקסט חייב להיות טקסט. אל דאגה- זה לא אומר שאי אפשר להכין עיצוב מרהיב! האתר יכול להיות גם יפה וגם אופה....

 

נמשיך עם עריכת התוכן

עריכת כותרות Title

אחד הפרמטרים החשובים ביות ב- SEO הוא כותרות הדפים.
אסור שהכותרות יהיו כפולות ובכלל כדאי שיהיה לנו את החופש המוחלט לעדכן כל כותרת ולא להישאר בתבניות קיימות ומשעממות.
מאחר ולא כל מנהלי האתרים מיד משנים את הכותרת אנחנו מציעים שכברירת מחדל בקשו מחברת בניית האתרים שהכותרת תכיל את שם הכפתור.

 

עריכת כותרות בתוך הטקסט – Headers סגנונות

כל כותרת צריכה להיות מוגדרת ככותרת בקוד האתר ובקלות בתוך עורך התוכן של מערכת ניהול התוכן (h1, h2…). את העיצוב אתם קובעים בשלב הגרפיקה של האתר ואתם תחליטו מה תהיה ההגדרה של ה CSS  ואיך תראה כותרת, כותרת משנה, קישור וכו'.

 

קישורים עריכים לכל דף

אל תוותרו על האפשרות שלכם לערוך קישורים רלוונטיים בכל דף גם בפוטר וגם במעין שימושון שיכול ללוות את הדפים במידת הצורך. אפשרות לעריכת Footer תתרום רבות ל SEO.

 

תמונות, קישורים ווידאו

ודאו שיש אפשרות להוספת ALT לתמונות וקישורים, שינוי הכותרת והוספת תיאור.

 

לא להיבהל- קצת קוד...

עריכת meta tags

 

ודאו שיש לכם גישה לתגיות מטה- תיאור (Description), כותרות, מילות מפתח (keywords) וכו'.

עריכה של HTML

 

כחלק מהגמישות, צריכה המערכת לאפשר לכם לערוך כל דף גם בקוד.
הדבר יקל עליכם לשלב שורות קוד נוספות וגם להפך- להעתיק קטעי קוד מהאתר למקומות חיצוניים.

עוד בהקשר של קוד

בדקו מה שפת התכנות בה כותבת חברת בניית האתרים. היום ממולץ לבנות אתרים שכתובים ב דוטנט ASP.net או בקוד פתוח PHP.
בדקו שהאתר לא נכתב בטבלאות אלא בעבודה עם Div.

כמו כן וודאו שהמערכת מייצרת קבצי CSS נפרדים שמקצרים את הקוד ומורידים את מהירות הטעינה של כל דף.

 

עוד דברים חשובים בהגדרות SEO לאתר

כתובת דף דינאמיות, ידידותיות

אמנם הדעות על כך חלוקות, אבל אנחנו מבטיחים לכם שזה חשוב מאוד- אל תוותרו במערכת על URL Friendly. אפשרות לכתובת דינאמית בה כל דף מקבל שם המכיל את מילות המפתח.

הטמעה של כלי גוגל ללא תשלום נוסף

דרשו שיפתחו לכם חשבון בגוגל או שישתמשו בחשבון שכבר יש לכם ותתקינו על האתר כלי גוגל! זה חינם וזה חשוב מאוד לכל התהליך של שיווק האתר באינטרנט.

הכלים הם – Google Analytics ו Google webmaster Tools.

 

ולסיכום- גמישות כללית:

חשובה שיהיה אפשר לעלות קבצים לאתר בקלות, שניתן יהיה לעדכן תוכן באופן פשוט ובמהירות. בקשו להתנסות במערכת טרם התשלום. כמו כן אנחנו ממליצים לבדוק כמה תעלה לכם אחר כך כל שעת מתכנת ושעת מעצב.

 

אם אתם עדיין לא בטוחים שהצעדים שלכם נכונים, אתם מוזמנים להיעזר בשירות שלנו של ליווי בניית אתר.

בהצלחה!

 




כיצד לבחור מערכת ניהול תוכן



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner