הגדלת יחס המרה


הגדלת יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) הוא מושג שנשמע קצת מפחיד אבל הוא מאוד פשוט-

הכוונה כמה הצלחות יש לנו באתר ובכלל. המושג מתייחס לא רק לאינטרנט אלא למכירות ולחיים בכלל ומשמעותו שלא תמיד צריך לחפש לקוחות חדשים אלא פשוט הצליח יותר עם המתעניינים הקיימים כרגע.


כרגע נדגים מה זה יחס המרה בהקשר של אינטרנט.

ההמרות הן ההצלחות שלנו-
ככל שיחס ההמרה גבוה יותר כך עשינו עבודת שיווק טובה יותר והמתעניינים בנו הפכו לתוצאות.

 

המרות באינטרנט לדוגמא:

  • כמה פעמים מופיע האתר שלנו בתוצאות חיפוש לעומת כמה אנשים נכנסו אליו?
  • כמה גולשים נכנסו לאתר שלנו לעומת כמה אנשים לחצו לייק / רכשו / מילאו פרטים / התקשרו אלינו.
  • כמה אנשים ראו פרסום שלנו בפיסבוק לעומת כמה אנשים הגיבו

בהתאם למטרות שלנו נחתור להמרה, לביצוע אותה משימה / מטרה על ידי הגולש.

 

מה משפיע על יחס המרה

כדי לשפר יחס המרה יש להתייחס לכמה גורמים-

  • גרפיקה וצבעים
  • מיקום של אלמנטים מניעים לפעולה
  • ניסוח שיווקי וניסוח בכלל
  • התייחסות ספציפית לקהלי יעד
  • בהירות של הטכנולוגיה.

מה זה שירות הגדלת יחס המרה

בזכות הניסיון הרחב שלנו בהבנת הגולשים, בחינה חכמה של הצרכים של העסק והוותק באפיון אתרי אינטרנט וממשקי משתמש אנחנו יכולים לבחון את הנוכחות שלכם באינטרנט ולבדוק כיצד ניתן להגדיל יחס המרה כך שעבור אותה כמות של גולשים תייצרו יותר הכנסות!


נשמח לייעץ גם לכם כיצד לשפר את יחס ההמרה במערכת של השיווק האינטרנטי שלכם.

 




הגדלת יחס המרה



מאשר שליחה:לא   כן
שלח
׳”׳“׳₪׳¡

google partner